×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهندس آشتیانی در راستای پیگیری‌های مستمر خود برای حل مشکلات مجتمع‌های هفت‌گانه شرکت دخانیات ایران، به همراه معاونان و جمعی از مدیران این مجموعه تولیدی، در سفری دو روزه از مجتمع دخانیات اصفهان، کارخانه سیگارت‌سازی خمینی‌شهر، مرکز تحقیقات تنباکوی کشور و … دیدن کرد و در نشستی که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، برخی موارد که نیازمند تبادل نظر در سطح اول اجرایی این استان بود، مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، در دور جدید بازدیدهای میدانی مهندس آشتیانی از مجتمع‌های تولیدی، این بار مجتمع دخانیات اصفهان، میزبان مدیرعامل و هیئت همراه؛ متشکل از معاونان اداری و مالی، بازرگانی، تولید، سرپرست مرکز تحقیقات و نوآوری و … بود.
در روز نخست این سفر فشرده، مدیرعامل شرکت دخانیات و همراهان از خط تولید کارخانجات تنباکوی سنتی و معسل، انبارها و سالن باستانی باشگاه ورزشی دخانیات اصفهان بازدید کردند که در روند بازدید مشکلات و موانع تولید در این بخش مورد اشاره و بررسی قرار گرفت.
برنامه بعدی، نشست صمیمی و هم‌اندیشی پرسنل مجتمع دخانیات استان اصفهان با مهندس آشتیانی بود که در نمازخانه مجتمع برگزار شد؛ در این جلسه مواردی از جمله افزایش بهره‌وری، رونق تولید، کیفیت محصولات و نیز برنامه‌ریزی برای بهبود رفاه پرسنل مورد تبادل نظر و تشریک مساعی قرار گرفت. در پایان این نشست نماز جماعت برپا شد.
در ادامه برنامه‌های روز نخست، جلسه شورای معاونان شرکت دخانیات و شورای اداری با حضور مدیرعامل در سالن جلسات باقرالعلوم( ع) مجتمع دخانیات استان اصفهان برگزار شد.
بنابر این گزارش، اولین برنامه دومین روز سفر مدیرعامل شرکت دخانیات و هیئت همراه نشست با دکتر سیدرضا مرتضوی؛ استاندار اصفهان بود؛ جلسه‌ای مهم که در آن موارد در دستورکار، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بازدید از مرکز تحقیقات تنباکوی کشور در بهارستان اصفهان دیگر برنامه روز دوم بود.
همچنین مهندس آشتیانی به همراه فرماندار و نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بازدیدی ازکارخانه سیگارت‌سازی دخانیات خمینی‌شهر داشتند.
یادآور می‌شود مهندس آشتیانی و اعضای هیئت مدیره شرکت دخانیات در چند ماه گذشته به طور مستمر مسئله رفع موانع تولید و افزایش آن را در دستور کار قرار داده‌اند و بازدیدهای دوره‌ای از خطوط تولید و مجتمع‌های استانی در همین راستا برنامه‌ریزی شده است. تمرکز و اهتمام بر حوزه تولید، در همین بازه زمانی نتایج شایان توجهی به دنبال داشته و افزایش و رونق تولید براساس آمار در چند ماهه اخیر، گواهی این مدعاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.