×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مقررات زدایی، مردم محوری و تسهیل گری و بهره گیری از ظرفیت های نوآوری از مهمترین مولفه های فضای آینده کسب و کار اقتصادی به شمار می آید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی که در نخستین همایش کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه، حضور داشت با اعلام این مطلب افزود: رفتار خلاقانه و تخصصی در دو بخش نهاد ناظر و همچنین بدنه صنعت و ذینفعان صنعت بیمه می تواند مسیر توسعه آن را فراهم آورد.
قائم مقام بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از راه اندازی و همچنین تقویت ارکان صنفی صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: عبور از چالش های صنعت بیمه در گرو ظرفیت سازی و هم افزایی نهاد ناظر و مجموعه های مکملی است که در چارچوب قوانین و اسناد بالادستی فعالیت می کنند.
وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی صنعت بیمه برای دوران پساتحریم، تصریح کرد: صنعت بیمه باید برای دوران بعد از برداشته شدن دیوار تحریم ها آماده کرده و زبان و ادبیات استاندارد بین المللی را تمرین کند.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی، تولید ظرفیت های تازه را مطابق با استانداردهای روز نوآوری و هوشمندسازی ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از سرمایه انسانی هوشمند و خلاق و همچنین ابزار نوین الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت آشکار برای صنعت بیمه به حساب می آید.
وی از پشتیبانی بی دریغ نهاد حاکمیتی صنعت بیمه از طرح های توسعه گرایانه و تقویت نهادهای مردم محور و تخصصی خبر داد و افزود: دهه پوست اندازی و تحول صنعت بیمه کشور فرا رسیده و کاعش تصدی گری دولت و فرایند تفویض اختیار به نهادهای صاحب صلاحیت در دستور کار بیمه مرکزی قرار دارد.
شایان ذکر است نخستین همایش کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه با حضور مقامات ارشد و مدیران صنعت بیمه در تالار هتل ارم تهران برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.