×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک سینا از رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در هم‌اندیشی سراسری مدیران بانک سینا با اشاره به توفیقات مطلوب در عملکردها، با بیان آنکه در این مدت به میزان ۳۲ همت (هزار میلیارد تومان) جذب منابع رقم خورده است، خاطر نشان کرد: این رقم در مدت فعالیت بانک سینا اقدامی بی‌سابقه است که جای تقدیر دارد.
وی افزود‌: در بخش پوشش بودجه پیش‌بینی‌شده بانک سینا نیز در سال ۱۴۰۲ شاهد تحقق رقم پوشش ۱۴۵ درصدی بودجه بودیم.
فتحعلی از دیگر اتفاقات خوب در بانک سینا را تولید و بهره‌برداری از پلتفرم‌های بانکداری برشمرد و بیان داشت: با اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا که با محوریت توسعه محصولات، خطوط بانکداری و بانکداری دیجیتال با هدف تأمین نیاز و پوشش سلایق مختلف جامعه رقم خورد، سه پلتفرم سیبانک، سیپات و سیمارت راه‌اندازی شد که تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان را به صورت غیرحضوری به همراه داشته است.
وی گفت: همراستا با توسعه خدمات بانک سینا در حوزه دیجیتال که نیاز امروز جامعه است، به منظور پوشش کامل منطقه‌ای و بهینه‌‌سازی شبکه توزیع شعب نیز تعداد ۱۰ شعبه در تهران به بهره‌برداری رسید که انتظار داریم در تقویت عملکرد بانک سینا اثرگذار باشند.
مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: این بانک در تحقق ارقام ترازنامه نیز هیچ‌گونه تخطّی بر اساس استانداردهای بانک مرکزی نداشته و در این راستا مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال جایزه خوش‌حسابی در سپرده قانونی را نصیب خود کرده است.
فتحعلی با اشاره به اهمیت خدمات حوزه بین‌الملل در عملیات بانکی افزود: بانک سینا علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه، طی سال‌های گذشته عملکرد خوبی را در این حوزه رقم زده است.
وی افزایش سرمایه بانک سینا را از دیگر اقدامات مهم این بانک در سال گذشته برشمرد و گفت: با پیشینه طولانی بانک سینا در نظام بانکی، ضرورت افزایش سرمایه بانک بیش از پیش احساس می‌شد که خوشبختانه با جدیت و پیگیری‌های صورت گرفته، سرمایه ثبتی بانک به چهار هزار میلیارد تومان رسید و طبق برنامه سه‌ساله امیدواریم به استانداردهای بانک مرکزی مبنی بر ثبت سرمایه ۲۰ همتی (هزار میلیارد تومانی) دست پیدا کنیم.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه گفت: کسب عنوان اول جایزه نظارت و تطبیق شرعی از سوی بانک سینا در بین بانک‌های خصوصی از دیگر افتخاراتی است که سال گذشته به همت همکاران رقم خورد.
وی ابراز امیدواری کرد روند موفقیت‌های بانک سینا با همت و تلاش همکاران در بخش‌های مختلف تداوم داشته باشد.
گفتنی است هم‌اندیشی یک‌روزه سراسری مدیران بانک سینا با بررسی اقدامات و عملکرد مناطق، تشریح برنامه‌های سال جاری و معرفی مدیریت‌های مناطق برتر در هتل انقلاب پارسیان روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.