×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رشد ۱۱۸ درصدی پرتفوی شعبه یزد

بیمه تکمیلی به دلیل پوشش های گسترده تر و خدمات با کیفیت تر نسبت به بیمه پایه، جذابیت های زیادی دارد. بسیاری از افراد برای جبران هزینه های درمانی خود به دنبال استفاده از بیمه تکمیلی هستند. اما یک چالش جدی باعث می شود تا تعداد زیادی از متقاضیان قادر به دریافت بیمه تکمیلی نباشند. این چالش نیاز به بیمه گر پایه است. افرادی که از بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی یا سلامت برخوردار نیستند برای دریافت بیمه تکمیلی به در بسته می خورند. اما آیا امکان تهیه بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه امکان پذیر است؟ در ادامه همراه بیمه آسماری باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه، چالش ها و راه حل ها
به طور کلی همه شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه، بیمه تکمیلی را به عنوان یک بیمه درمانی پوشش دهنده نقاط ضعف بیمه پایه ارائه می کنند. به این ترتیب افراد باید ابتدا یک بیمه گر پایه داشته باشند تا بتوانند از خدمات بیمه تکمیلی نیز بهره مند شوند. اما بیمه آسماری به پشتوانه کمک رسان ایران SOS در طرح اختصاصی خود امکان ویژه ای را برای افرادی که بیمه پایه ندارند در نظر گرفته است. با استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری می توانید از بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه استفاده کنید. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت می کنیم.

بیمه تکمیلی خانواده آسماری
بیمه تکمیلی خانواده آسماری، یک بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه!
بیمه آسماری که با نام بیمه جوان شناخته می شود، از بدو تاسیس خود تلاش کرده است تا چالش ها و مشکلات پیش روی بیمه گذاران ایرانی را به بهترین شکل برطرف کند. از طرفی پشتیبانی کمک رسان SOS از بیمه آسماری مزیت منحصر به فردی است که باعث شده تا خدمات این شرکت بیمه ای گسترده تر و با کیفیت بیشتری نسبت به سایر شرکت ها باشد. یکی از خدمات بیمه آسماری، بیمه تکمیلی خانواده است که بدون نیاز به داشتن بیمه گر پایه ارائه می شود. بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری، با ترین سقف تعهدات بیمارستانی و پاراکلینیکی را بدون نیاز به بیمه پایه در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

مزایای استفاده از بیمه تکمیلی خانواده بدون بیمه پایه
بیمه تکمیلی خانواده آسماری، به عنوان یک بیمه تکمیلی بدون نیاز به بیمه گرپایه، خدماتی هم سطح و در بعضی از موارد در سطح بالاتری از بیمه های تکمیلی دیگر را در اختیار بیمه گذراران عزیز قرار می دهد. آسماری تنها شرکت بیمه ای است که در بیمه نامه های طرح خانواده، امکان استفاده از خدمات شرکت کمک رسان ایران SOS را فراهم کرده است. به این ترتیب بیمه گذاران می توانند با استفاده از بیمه خانواده آسماری از خدمات آنلاین حدود ۳۰۰۰ مرکز طرف قرار داد SOS بهره مند شوند. موارد زیر مهم ترین مزایای بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه آسماری هستند:

بالاترین سقف تعهدات بیمارستانی و پاراکلینیکی
صدور بیمه نامه به صورت آنلاین بدون نیاز به چکاپ و آزمایش اولیه
عدم نیاز به بیمه گر پایه
حق بیمه مناسب و امکان پرداخت اقساطی
ارائه خدمات ویژه پوشش کرونا
بهره مندی از خدمات آنلاین ۳۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد SOS
پوشش های بیمه خانواده آسماری
پوشش های بیمه خانواده آسماری بدون نیاز به بیمه پایه
بیمه خانواده آسماری که یک بیمه تکمیلی بدون نیاز به بیمه گر پایه است، در قالب دو طرح برنا و یکتا ارائه می شود که هر یک از آن ها به دو طرح با سقف تعهد های متفاوت تقسیم می شوند. شما می توانید بر اساس نیاز خود و میزان حق بیمه پرداختی، از هریک از طرح های برنا و یکتا با سقف مشخص شده استفاده کنید. بیمه تکمیلی خانواده آسماری یکی از گسترده ترین پوشش های بیمارستانی و پاراکلینیکی همچون بیمه دندانپزشکی، بیمه زایمان، بیمه نازایی، هزینه های بستری، جراحی عمومی، جراحی تخصصی، رفع عیوب انکساری دو چشم، آمبولانس، سمعک، ویزیت و دارو و … را تا سقف تعهد شده در بیمه نامه را در اختیار شما قرار می دهد.

بیمه کرونا بدون بیمه پایه
بیمه کرونا بدون بیمه پایه، خدمتی ویژه از بیمه تکمیلی آسماری
بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه آسماری یا همان بیمه تکمیلی خانواده آسماری شامل پوشش ویژه کرونا نیز می شود. به این ترتیب علاوه بر ارائه خدمات بیمه تکمیلی بیماران خاص مانند بیماران سرطانی که جزو پوشش های اصلی این بیمه نامه است، هزینه ارائه خدمات مانند ویزیت آنلاین، غرامت، جبران هزینه تست کرونا و … نیز به عنوان یک پوشش ویژه در دسترس بیمه گذاران خواهد بود. نکته مهم این است که شما برای استفاده از این خدمات به بیمه پایه نیاز ندارید و تنها با خرید بیمه تکمیلی آسماری می توانید همزمان پوشش ویژه آن را نیز تهیه نمایید.

خدمات بیمه کرونا در بیمه تکمیلی آسماری بدون نیاز به بیمه پایه
خدمات ویژه بیمه آسماری در مقابله با بیماری کووید ۱۹ شامل موارد زیر می شود:

جبران کلیه هزینه های ناشی از بیماری کرونا، از تشخیص تا درمان
پرداخت غرامت غرنطینه در منزل برای تمامی اعضای خانواده
استفاده از خدمات ویزیت آنلاین بیمه آسماری
ارائه پکیج حمایتی شامل الکل، ماسک و ..
بی نیازی از داشتن بیمه کرونا و بیمه تکمیلی دیگر
با کمک آسماری، بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه امکان پذیر است!
این مقاله را با سوال مهمی در مورد امکان پذیر بودن بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه شروع کردیم. خوش بختانه بیمه آسماری با بهره گیری از خدمات کمک رسان ایران SOS این امکان را برای هم میهنان عزیز فراهم کرده است تا بدون بیمه پایه از خدمات بیمه تکمیلی خانواده آسماری استفاده نمایند. بالاترین سقف پرداخت خسارت، حق بیمه مناسب با امکان قسط بندی، پوشش بیمه کرونا و پوشش گسترده خدمات پاراکلینیکی با بالاترین سقف در بین تمامی بیمه های تکمیلی مهم ترین مزایای استفاده از بیمه تکمیلی آسماری هستند. شما می توانید بدون نیاز به چکاپ و ازمایش اولیه، برای صدور بیمه نامه به صورت آنلاین اقدام کنید. اگر به فکر خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه با این مزایای فوق العاده هستید، کافی است تا همین حالا با شماره ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان بیمه آسماری بهره مند شوید.