×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با افزایش کیفیت خدمات ریالی، ارزی و بانکداری الکترونیک بانک شهر در میان شهروندان و فعالان اقتصادی، میزان استفاده از این خدمات روز به روز گسترده تر شده است؛ به طوریکه هم اکنون شاهد رشد چشمگیر سپرده‌های بانکی در این بانک هستیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی با ارائه خدمات با کیفیت در بانک شهر توانسته ضمن افزایش منابع، کمک بسیاری به تزریق منابع این بانک به سوی تولید و همچنین حمایت از توسعه و آبادانی شهرها باشد.کیفیت و سرعت در خدمت رسانی باعث افزایش سپرده‌های مشتریان بانک شهر در سال گذشته به رقمی بالغ بر ۱۹۴ هزار میلیارد تومان شده است. این درحالی‌است که جمع سپرده‌های مشتریان بانک شهر در سال۱۴۰۰ معادل ۱۴۱ هزار میلیارد تومان بود.برهمین اساس، جمع سپرده‌های مشتریان این بانک در سال گذشته نسبت به ۱۴۰۱، حدود ۵۲ هزار میلیارد تومان رشد داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.