×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، براساس معاملات امروز بیش از هفت میلیارد و ۶۵۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۵ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار واحد افزایش به ۱۷۳ هزار و ۹۴۴ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با یک هزار و ۹۹۷ واحد رشد به ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با ۱۰ هزار و ۴۲۲ واحد افزایش به رقم ۶۵۵ هزار و ۳۴۴ واحد رسید، شاخص بازار اول چهار هزار و ۴۸۹ واحد و شاخص بازار دوم ۱۱ هزار و دو واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۵۵۴ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۵۴۸ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی (حکشتی) با ۵۳۴ واحد، گلوکوزان (غگل) با ۵۲۷ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۳۹۵ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۳۶۹ واحد و فولاد خوزستان (فخوز) با ۳۵۷ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

 در مقابل نماد گروه مپنا (رمپنا) با ۲۵۱ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۲۴۹ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۲۲۸ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۲۱۵ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۲۰۴ واحد و پتروشیمی نوری (نوری) با ۱۵۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر معاملات امروز بورس داشتند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک تجارت، بانک ملت، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان وایران خودرو در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه فلزات اساسی در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۴۴۴ میلیون و ۱۵۱ هزار برگه سهم به ارزش بیش از پنج هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۵۲ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۶ هزار ۷۴۴ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار سه میلیارد و ۲۷۵ هزار برگه سهم به ارزش بیش از ۵۱ هزار و ۳۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز در بین تمامی نمادها، نماد سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان)، پالایش نفت لاوان (شاوان) و پالایش نفت شیراز (شراز)،‌ نفت ایرانول (شرانل)،‌ بیمه پاسارگاد (بپاس) و قاسم ایران (قاسم) بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشتند.

همچنین نماد پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پتروشیمی مارون (مارون)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا) و کشتیرانی دریای خزر (حخزر) ‌مانع از رشد بیشتر این شاخص شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.