×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با پرستار فداکار و همسر شهید مدافع سلامت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  شریعتمداری با تجلیل از خدمات ارزشمند پرستاران کشور گفت : میلاد حضرت زینب (س) و نام گذاری آن به عنوان روز پرستار ، نشان دهنده احترام  ملت بزرگ ایران به مقام والای پرستار است.

محمد شریعتمداری افزود:  به روح پرفتوح شهروز کریمیان که از شهدای مدافع سلامت در بیمارستان شهید فیاض بخش بود نیز درود می فرستیم .
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: قطعا” مردم کشور، قدردان زحمات کادر پزشکی و پرستاری هستند و جامعه پزشکی و پرستاری ، به دلیل جانفشانی ها جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اند.
وی با تاکید براینکه سازمان تامین اجتماعی در موضوع سلامت و بیماری منحوس کرونا با تمام توان به میدان آمدگفت : سازمان تامین اجتماعی تاکنون بدون هیچ چشم داشتی و به رغم برخی محدودیت ها خدمات شایان توجهی را به جامعه  و مخاطبان خود ارایه کرده است .
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مجموعه اقدامات و تدابیر موثری که در بیمارستان های تامین اجتماعی برای مراقبت از بیماران به کار می رود نیز اشاره کرد و گفت : تعداد افرادی که جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست می دهند در بیمارستان های تامین اجتماعی از متوسط کشوری بسیار پایین تر است.
در ادامه این دیدار، دکتر مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همکار عزیزمان خانم سلمانیان و همسر گرانقدر شان شهید شهروز کریمیان در همان روزهای ابتدایی و سخت بیماری منحوس کرونا در بیمارستان فیاض بخش که از بیمارستان های پرمراجعه کشور بود حضور فعال و خستگی ناپذیری در مراقبت از بیماران کرونا داشتند. 
وی تصریح کرد: در آن روزهای سخت ،همکاران جانانه ایستادگی نمودند و خدمات خود را به مردمی که به بیمارستان های تامین اجتماعی مراجعه می کردند ارایه دادند .
در ادامه فرشته سلمانیان نیز از حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و منوچهری معاون درمان تامین اجتماعی  قدردانی کرد و با اشاره به از خود گذشتگی و ایثار جامعه پزشکی و کادر پرستاری کشور گفت : از زمان بروز بیماری منحوس کرونا درکشور ، جامعه پزشکی و پرستاری همواره همدلانه و مسوولانه، خدمات خود را به جامعه ارایه کرده است.
در پایان این مراسم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدا لوح سپاس از خدمات خانم فرشته سلمانیان به نمایندگی از  جامعه پرستاری کشور قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.