×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهندس حیدرنیا مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در دیدار صمیمانه ای با حجت السلام آقایی نماینده محترم ولی فقیه درشهرستان مرودشت ملاقات و پیرامون همکاری شرکت پتروشیمی شیراز در مسایل فرهنگی وتوسعه شهرستان مرودشت گفتگو کردند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز: مهندس حیدرنیا مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در دیدار صمیمانه ای با حجت السلام آقایی نماینده محترم ولی فقیه درشهرستان مرودشت ملاقات و پیرامون همکاری شرکت پتروشیمی شیراز در مسایل فرهنگی وتوسعه شهرستان مرودشت گفتگو کردند.

حجت السلام آقایی در این جلسه طی سخنانی اهمیت مسایل فرهنگی وتحقق مسئولیت اجتماعی و همکاری در توسعه فرهنگی شهرستان مرودشت و گسترش این مسئله را در کشورمهم دانستند و توصیه کردند شرکت پتروشیمی شیراز همچون گذشته در این مهم همکاری خود را ادامه دهد .

مهندس حیدرنیا هم در سخنانی با اشاره به اینکه دغدغه مشترک همه مسئولان، آبادانی و رونق اقتصادی در کشور است اظهار امیدواری کرد که شرکت پتروشیمی شیراز در سال رونق تولید با همراهی همه مسئولین بتواند تمام موانع را پشت سر گذاشته و در مسیر شکوفایی گام بردارد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.