×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه هیئت مدیره این شرکت، طی نشستی با رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت عامل این نهاد دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ طاهر موهبتی، مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، حرکت بیمه دی را به سوی کسب سودآوری پایدار توصیف کرد و افزود: بیمه دی با تکیه بر دانش، تجربه، نوآوری و سرمایه انسانی، برنامه بلند مدتی برای نیل به اهداف خود تدوین کرده است که انتظار داریم علاوه بر کسب رضایت حداکثری بیمه شدگان و ذینفعان، به عنوان عضوی از صنعت بیمه، نقش موثری در فرهنگ سازی، افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارتقای سطح شاخص های رفاهی جامعه داشته باشیم.
علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی نیز با تاکید بر اهمیت تجهیز صنعت بیمه به ابزار هوشمند و دیجیتال محور، اظهار داشت: نهاد ناظر صنعت بیمه در آینده نزدیک برای تسهیل در امر یکپارچه سازی فعالیت های فناوری شرکت های بیمه، گام های موثری برمی دارد.

وی همچنین از تامین حقوق بیمه گذاران به عنوان خط قرمز نهاد نظارتی یاد کرد و گفت: ما از طرح های نوآورانه، تسهیل گر و تعمیم بخش شرکت های بیمه حمایت کرده و روند صدور مجوز به آنان را تسریع خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.