×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل شرکت دخانیات با سفیر سنگال در ایران

مدیرعامل شرکت دخانیات با سفیر سنگال در ایران دیدار کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، محمد شیخان، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در دیدار سفیر سنگال در ایران گفت: شرکت دخانیات با قدمت ۱۰۰ ساله علاقمند است در حوزه های مختلف با کشور سنگال همکاری مشترک داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت دخانیات ایران این ظرفیت را دارد که در سه محور تولید مشترک، کشت فراسرزمینی و راه اندازی کارخانجات با سنگال همکاری کند.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ادامه داد: صنایع دخانی جزء صنایع پر سود دنیاست و راه اندازی کارخانجات تولید سیگار در سنگال می تواند، سودمند باشد.
وی با اشاره بر روابط دوستانه ایران و سنگال تاکید کرد و گفت: ما آمادگی داریم در راستای سرمایه گذاری مشترک، دانش صنعت دخانیات را به سنگال انتقال دهیم.
شیخان ادامه داد: ما آمادگی داریم در راستای صادرات به سنگال، نمایندگی خود را به تجار این کشور اعطا کنیم، زیرا در گام اول، بازاریابی محصولات، لازمه صادرات است.
از سوی دیگر “سالیو نیانگ دیانگ” سفیر کشور سنگال در ایران بر اهمیت گسترش ارتباطات تجاری تأکید کرد و گفت: تعامل سازنده و روابط حسنه کشور سنگال و جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف از جمله روابط اقتصادی را یادآور شد.
وی در این دیدار ضمن تشکر از استقبال مسولان شرکت دخانیات ایران گفت: تاکنون هیچ گونه صنایع دخانی در سنگال احداث نشده است و بازار دخانیات این کشور در اختیار کمپانی های چند ملیتی از جمله فلیپ موریس قرار دارد.
سفیر کشور سنگال در ایران در ادامه گفت: بسیاری از شرکت های ایرانی در سنگال فعال هستند و ما از حضور شرکت دخانیات ایران استقبال می کنیم و سنگال زمین های حاصل خیز بسیاری دارد و ما علاقمند هستیم در زمینه کشت فرا سرزمینی با شما همکاری کنیم.
گفتنی است در ابتدای این دیدار سفیر سنگال از موزه شرکت دخانیات ایران و خطوط تولید سیگارت مجتمع دخانیات تهران بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.