×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار صمیمی دکتر شیخان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران با بازنشستگان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، صبح روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ مدیرعامل شرکت دخانیات با جمعی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت دخانیات ایران پس از خوشامد گویی و آرزوی صحت و سلامتی برای بازنشستگان و خانواده محترم آنها ابتدا به نقطه نظرات و درخواست های این عزیزان گوش فرا دادند و پس از آن بیان فرمودند: اعتقاد من این است که بازنشستگان شرکت دخانیات ایران سرمایه های ارزشمند سازمان هستند و من مطمئنم به برکت دعای شما می توانیم دست در دست هم کارهای بزرگی را یکی پس از دیگری انجام دهیم.

وی در ادامه گفت؛ باور ما این است که کارمندان و کارگران دخانیات، پس از بازنشستگی نیز باید ارتباط هدفمندی با شرکت داشته باشند تا ضمن بهره مندی از تجربیات این عزیزان، شرکت هم بتواند از حمایت های معنوی پرسنل قدیمی خود بهره مند گردد.

دکتر شیخان در ادامه در خصوص سفر به استان گلستان و درد و دل با کارگران فصلی مجتمع گلستان گفت: در گلستان افرادی را دیدم که برگ توتون جابجا می کردند و بالای ۶۰ سال سن داشتند، این ها نیروی های فصلی بودند و در سال تنها ۲ ماه حقوق می گیرند و آن هم کمتر از سه میلیون تومان حقوق میگیرند، این وضعیت خیلی ناراحت کننده است.

چرا در شرکت دخانیات با این همه ثروت باید به این آدم ها ظلم بشود، بیشتر اینها زنان زحمتکشی بودند که سرپرست خانوار بودند، کسانی که خاک این صنعت را میخورند ولی از مواهب آن هیچ بهره ای نمیبرند.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند؛ باید همه را با هم دید، اگر با نگاه عدالت به این صنعت نگاه کنیم، تصویر این صحنه یعنی ظلم و بی عدالتی، بنابراین در فصل جدید خدمت باید در صنعت دخانیات بتوانیم هم کشاورز توتونکار، هم کارگر فصلی و روزمزد و هم کارگر خط تولید را با هم نگاه کنیم، اگر اینگونه عمل کردیم، می توانیم به توسعه و پیشرفت در این صنعت امیدوار باشیم و در این زمان است که برکت و ثروت به شرکت دخانیات برمی گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.