×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه(۷الی ۱۳آذر) ویژه برنامه‌های بیمه ای از صدا و سیما پخش می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر استادهاشمی در دیدار با علیرضا خدابخشی معاون سیاسی صدا و سیما ضمن قدردانی از پوشش اخبار بیمه زائرین اربعین حسینی گفت: با توجه به اهمیت موضوع بیمه در کشور و نقش حمایتی آن از مردم در رویارویی با حوادث، امسال یک هفته را به گرامیداشت روز بیمه (۱۳آذر) اختصاص داده ایم.
رئیس کل بیمه مرکزی، خواهان همکاری بیش از پیش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش برنامه های  بیمه ای در راستای گسترش فرهنگ بیمه در میان مردم شد.
وی افزود: علی رغم نقش و کارکرد ویژه صنعت بیمه در اطمینان بخشی به مردم و فعالان اقتصادی، متاسفانه هنوز شاهد عدم آشنایی مردم با خدمات بیمه ای هستیم، لذا صدا وسیما به عنوان رسانه ملی می توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کند.
دکتر استادهاشمی در بخش دیگری از سخنان خود بر افزایش برنامه های گفتگو محور با حضور کارشناسان بیمه ای تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه صدا و سیما یکی از ارگان هایی است که از عوارض بیمه شخص ثالث برای حوزه فرهنگ سازی سهم می برد، انتظار می‌رود با حمایت گسترده خود و ساخت برنامه های اختصاصی برای صنعت بیمه، مردم را از مزایای داشتن بیمه مطلع کند.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: صدا وسیما نقش بی بدیلی در اجتماعی کردن بیمه و قرار گرفتن آن در سبد خرید مردم دارد.
در ادامه علیرضا خدابخشی، معاون سیاسی صدا و سیما نیز ضمن استقبال از ویژه برنامه های هفته بیمه گفت: صدا وسیما آمادگی خود را برای گرامیداشت هفته بیمه اعلام می کند و در راستای توسعه فرهنگ بیمه نیز اقدام به راه اندازی میز تخصصی بیمه، میز اقتصاد و برنامه های گفتگو محور و … نموده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.