×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرهنگ شعبانی نیا فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت و هیأت همراه به مناسبت دهه کرامت ضمن بازدید از شرکت پتروشیمی شیراز با آقای مهندس حیدرنیا مدیر عامل محترم این شرکت دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز : سرهنگ شعبانی نیا فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت و هیأت همراه به مناسبت دهه کرامت ضمن بازدید از شرکت پتروشیمی شیراز با آقای مهندس حیدرنیا مدیر عامل محترم این شرکت دیدار و گفتگو کرد .

در این نشست مهندس حیدرنیا ضمن خوش آمدگویی در ابتدای سخنان خود وتبریک بمناسبت دهه کرامت با یاد کردن از شهدا و رشادت های آنان اظهار داشتند :

فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت فرهنگی است که به ما در جبهه اقتصادی برای رسیدن به آرمان‌هایی که به آن احتیاج داریم ‌جهت می‌دهد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی جامع از فعالیت ها و دستاوردهای به دست آمده در شرکت پتروشیمی شیرازاظهار داشتند که این شرکت همیشه رسالت خود را توسعه داده و همواره در رده اولین ها و برترین های صنعت پتروشیمی بوده است .

مهندس حیدرنیا در خصوص طرحهای توسعه ای این شرکت در سال رشد تولید اظهار داشتند: در سال جاری اولین طرح توسعه ای پتروشیمی شیراز با عنوان ساخت طرح کریستال ملامین آغاز خواهد شد که انشاله در آینده شاهد اشتغال زایی در این بخش خواهیم بود.

سرهنگ شعبانی نیا هم درسخنانی با اشاره به نقش تولید و اشتغال بر ایجاد امنیت کشور، از فعالیت ها ، عملکرد و تلاشهای مدیریت ، هیأت مدیره و کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز در حفظ و تداوم تولید در این شرابط سخت و دشوار تشکر کردند و مدیران واحد های تولیدی همچون پتروشیمی شیراز را افسران خط مقدم تولید و صنعت دانستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.