×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دکل ۶۰ فتح ملی حفاری در موقعیت چاه تنگو عملیاتی شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، نصرالله عباسی، مدیر پروژه‌ حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در این شرکت گفت:  این دستگاه حفاری که ۳ هزار اسب بخار توان عملیاتی دارد، پس از ترخیص از میدان نفتی آزادگان جنوبی در موقعیت جدید استقرار یافت.  
وی افزود: چاه شماره-۲ تنگو در قالب پروژه هشت حلقه چاه اکتشافی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در عمق بیش از ۴ هزار متر حفر و تکمیل می‌شود.  
عباسی اظهار کرد: تاکنون از پروژه هشت حلقه، حفاری چهار حلقه به پایان رسیده و حفاری دو حلقه چاه با استفاده از دستگاه‌های ۳۲ و ۶۰ در حال اجراست و از پروژه ۶ حلقه نیز سه حلقه تکمیل شده و حفاری یک حلقه چاه با به‌کارگیری دستگاه حفاری سنگین  ۳۱ فتح در مراحل پایان کار است.  
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سال ۱۳۹۷ کلید خورد و پیش‌ببینی می‌شود تا پایان امسال به پایان برسد، اظهار کرد: حفاری چاه‌های مورد نظر در این دو پروژه در مناطق نفت‌خیز استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد متمرکز است.
به گفته عباسی، دستگاه حفاری ۶۰ فتح با برخورداری از متخصصان کارآزموده و مجرب، انجام حفاری ۱۸ حلقه چاه توسعه‌ای، توصیفی و اکتشافی به متراژ ۷۷ هزار و ۶۰۰ متر را در کارنامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.