×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر عـلی عسـکری مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس: به صورت ویژه از کار و تلاش جهادی برای تکمیل پروژه ابن سینای اندیمشک تا ۳۶ ماه آینده حمایت می کنیم/ این پروژه در زمینه توجه و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در قله قرار دارد/ پنج پروژه مهم و کلیدی هلدینگ خلیج فارس، آماده بهره برداری هستند

با حضور دکتر عـلی عسـکری مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، دکتر حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ملی و محلی،امروز ، عملیات اجرایی مهندسی، خرید و نصب تجهیزات (EPC) پتروشیمی ابن سینای اندیمشک آغاز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، در دوره احداث این طرح ١۵ هزار میلیارد تومانی، شامل راه اندازی واحد اتیلن اکساید و واحد یوتیلیتی،سرویس های جانبی و تصفیه خانه پساب، حدود ۱۵۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

دکترعلی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس: به صورت ویژه از کار و تلاش جهادی برای تکمیل پروژه پتروشیمی ابن سینای اندیمشک حمایت می کنیم

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درمراسم آغاز عملیات اجرایی مهندسی ، خرید و نصب تجهیزات (EPC) پتروشیمی ابن سینای اندیمشک با تبریک اعیاد شعبانیه و تجلیل از رشادت مردم قدرشناس استان خوزستان در حمایت از نظام و انقلاب گفت: با حمایت مالی و توجه ویژه از تلاش جهادی و شبانه روزی، امیدواریم تا ۳۶ ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان باید با وضو وارد این تلاش جهادی و پروژه مهم شوند، گفت: پتروشیمی ابن سینای اندیمشک، معبر صنایع پائین دستی است و با توجه به قابلیت‌های منطقه،فازهای بعدی و صنایع پائین‌دستی در این منطقه ایجاد می‌شود.

دکتر علی عسکری با اشاره به موقعیت و جایگاه ممتاز هلدینگ خلیج فارس به عنوان یک ساختار به نام ،مقتدر و متعلق به میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف مردم ایران گفت: به واسطه ارتقای ۱۴ پله‌ای در رتبه جهانی، فروش ۶ میلیارد دلاری و حال خوب هلدینگ، خداوند بزرگ را شاکریم.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه گفت: پنج طرح شامل دو پروژه در ماهشهر و پروژه‌های پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس، مگا پروژه گچساران و فاز یک واحد آمونیاک هنگام با تکیه بر توان و دانش متخصصان ایرانی آماده بهره‌برداری هستند و در روزها و هفته‌های آینده راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن ها آغاز می شود.
دکتر علی عسکری همچنین با تبیین استراتژی اصلی و گام بلند هلدینگ خلیج فارس برای تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پائین دستی گفت : ایران بزرگ، قابلیت کسب درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری از این صنایع را دارد و با در نظر گرفتن این هدف مهم، پارک های تخصصی در ١٣ نقطه کشور احداث می شود.

◽️قدردانی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از هلدینگ خلیج فارس
دکتر فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از نگاه ویژه آقای دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همکاران به توسعه صنعت پتروشیمی به ویژه در استان خوزستان قدردانی کرد.
وی با اشاره به جایگاه هلدینگ خلیج فارس در توسعه صنعت پتروشیمی و سودآوری گفت: به پاس آغاز عملیات اجرایی مهندس خرید و نصب تجهیزات به پاس پتروشیمی ابن سینای اندیمشک، قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی هلدینگ خلیج فارس هستیم.
وی با تبیین مزیت های بی شمار شهرستان اندیمشک از جمله مردمان مشارکت جو در توسعه، زمین های مرغوب ، آب فراوان، نیروی فنی و کار، قرارگرفتن در مسیر خط پلی اتیلن و کریدور جنوب به شمال و محل تلاقی سه استان خوزستان، ایلام و لرستان از آمادگی برای توسعه صنایع پائین دست در این منطقه گفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.