×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دومین کارگاه تعاملی ” سیاستگذاری برای بهبود وضعیت کودکان ” برگزار می‌شود

دومین کارگاه تعاملی «سیاستگذاری برای بهبود وضعیت کودکان» از سوی معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، روز دوشنبه ۱۲ آبان (ساعت ۱۰ تا ۱۲) ویژه خبرنگاران،اهالی رسانه و فعالان رسانه ای به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در این کارگاه تعاملی “مهدی منتظرقائم “، عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران حضور دارد و به موضوع «بازنمایی رسانه‌ای مسائل کودکان» می پردازد.

قراراست در این کارگاه، سه اثر رسانه ‌ای برگزیده‌ خبرنگاران در حوزه‌ مسائل کودک به انتخاب برنامه‌ پرسشگر(برنامه‌ی تخصصی مسائل آموزشی کودکان و نوجوانان) معرفی و از مولفان این آثار تقدیر شود.

 نشست اول این کارگاه، ۲۱ مهرماه و با حضور” احمد میدری “، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، “محمود عباسی”، معاون وزیر دادگستری و رئیس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و شماری از خبرنگاران اجتماعی و فعالان مسائل کودکان که پیش از این ثبت نام کرده بودند برگزار و از سه خبرنگار نویسنده‌ی آثار برگزیده به انتخاب انجمن دیاران تقدیرشد.

برگزاری سلسله نشست‌‌های تعاملی با هدف هم‌افزایی در بخش سیاستگذاری و مدنی برای بهبود وضعیت کودکان بطور ماهیانه در دستور کار معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی قرار دارد.

نمایندگان رسانه های جمعی فعال در حوزه کودک که موفق به شرکت در کارگاه اول نشده اند  برای شرکت در نشست و دریافت لینک جلسه مجازی می توانند  با ارسال نام و رسانه محل فعالیت با آدرس child@iran-bssc.ir  مکاتبه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.