×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، مذاکرات اولیه در خصوص تجمیع امور بیمه‌ای این وزارتخانه در بیمه دی به انجام رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در این جلسه مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت با اشاره به تجربه و توانمندی شرکت متبوعش در تمامی حوزه‌ها‌ی بیمه‌ای به ویژه در اجرای پروژه‌های متعدد درمان تکمیلی، گفت: بیمه دی آماده است تا در راستای رضایتمندی این وزارتخانه، تمامی ظرفیت‌ و بضاعت خود را بکار گیرد. همچنین در این نشست، دکتر محمدعلی زهره‌ای نیز اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی، شاخص‌های تخصصی و متعددی را برای انتخاب بیمه‌گر در نظر گرفته که شرکت بیمه دی با توجه به اجرای موفق قراردادهای متعدد و متنوع، از جمله پروژه‌ی بیمه‌ی درمان تکمیلی خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران، دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای عقد قرارداد می‌باشد.
شایان ذکر است؛ در این جلسه علاوه بر معاونین فنی و توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی، برخی دیگر از مدیران ارشد بیمه دی و وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشتند و مقرر شد تا جلسات کارشناسی جهت توسعه‌ی همکاری‌های فی‌مابین تداوم یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.