×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳

حسین روحی سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش در گفتگو با روابط عمومی از برگزاری دوره های آموزشی سطح عالی بیمه های اتومبیل برای کارشناسان متخصص شرکت خبر داد.

کیوسک خبر ـ روحی با اشاره به مراحل ۳گانه تربیت نسل جدید مدرسان برتر در بیمه ایران افزود: در مرحله اول از فرآیند برنامه ریزی آموزشی برای تربیت نسل جدید مدرسان حرفه ای در شرکت، دوره آموزش فنی و تخصصی سطح عالی در رشته های بیمه اتومبیل و مهندسی برای طیف وسیعی از کارشناسان شرکت با هدف: استاندارد سازی محتوای آموزشی، جانشین پروری و انتقال دانش و تجارب علمی و حرفه ای مدرسان واحدهای ستادی به کارشناسان واحدهای اجرائی و پرورش نسل جدید مدرسان رشته های بیمه ای برگزار گردیده است .

در مرحله دوم فرآیند برنامه ریزی آموزشی برای تربیت مدرسان جدید در حوزه بیمه های اتومبیل، جلسات مصاحبه بررسی صلاحیت های فنی و مهارت های تدریس منتخبین آزمون علمی دوره آموزشی سطح عالی بیمه های اتومبیل با حضور و مشارکت مدیرکل، معاونین و اساتید ارشد حوزه بیمه های اتومبیل و مشاور آموزشی در این اداره کل برگزار گردید .

در مرحله سوم مقرر است حائزین صلاحیت های فنی، مهارتهای ادراکی و آموزشی (براساس مجموع نمرات آزمون کتبی و امتیاز مصاحبه) برای گذراندن آموزش های تکمیلی تربیت مدرس به مرکز آموزش مدیریت دولتی معرفی گردند و در نهایت پس از صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای مدرسین منتخب توسط مرکز آموزش مدیریت دولتی، در نظر است منبعد از دانش و ظرفیت های مدرسین مذکور در برنامه های آموزشی شرکت در مناطق و استانها استفاده گردد. شایان ذکر است، برای سایر رشته های بیمه ای نیز این فرآیند اجرائی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.