×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دوره آموزشی تشریح الزامات و مبانی سیستم‌ مدیریت کیفیت (ISO 9001;2015) با هماهنگی مدیریت برنامه ریزی و همکاری اداره آموزش شرکت دخانیات ایران طی روزهای ۲۴ و ۲۸ دی ماه در این شرکت برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دوره آموزشی تشریح الزامات و مبانی سیستم‌ مدیریت کیفیت (ISO 9001;2015) با هماهنگی مدیریت برنامه‌ریزی و همکاری اداره آموزش شرکت دخانیات ایران طی روزهای ۲۴ و ۲۸ دی ماه برگزار شد که در نخستین جلسه این دوره مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت نیز حضور داشت.
▫️این دوره ۱۶ ساعته که در آن معاونان و مدیران ستادی و جمعی از رؤسای ادارات ذیربط حضور داشتند، طبق اصول و استانداردها و خط مشی سیستم مدیریت کیفیت و با هدف ارتقای سطح دانش، مهارت و بهبود سیستم مدیریت کیفیت در شرکت دخانیات ایران برگزار شد.
▫️حسین آئینی؛ سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی شرکت دخانیات ایران در آغاز این دوره در سخنانی با خیرمقدم به مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی، به سابقه نظامات مدیریت کنترل کیفیت در این مجموعه بزرگ تولیدی و عدم بروز پررنگ آثار و نتایج آن در حوزه علمیاتی اشاره کرد و شرط توفیق در عرصه را داشتن رویکرد سیستمی و نگاه یکپارچه بیان کرد.
▫️وی افزود: اگر بخواهیم بهره‌روی در شرکت را ارتقا دهیم، باید نظامت اجرایی را ثبت و ضبط کرده، چارچوب ارزیابی آن را تعیین کنیم و سپس طبق آن مسیر حرکت را مشخص کنیم. برای یکپارچگی بین ارکان شرکت و تثبیت استاندارد مدیریت یکپارچه، نیازمند برگزاری چنین دوره‌هایی هستیم تا در کنار برگزاری دوره آموزشی، آسیب‌ها در این حوزه و علل اثربخش نبودن برنامه‌های این بخش در گذشته بررسی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.