×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
«دورهمی‌» مهران مدیری با علیخانی در تحویل سال/پخش «خندوانه» از مبعث

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صداوسیما، محمد احسانی ـ مدیر شبکه نسیم ـ یکشنبه (۱۷ اسفند ماه) به همراه جمعی از مدیران این شبکه با حضور در پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه از جمله «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» در بوستان ولایت و فرهنگسرای بهمن، در جریان آماده سازی این برنامه‌ها قرار گرفت.

احسانی در این بازدید، ضمن قدردانی از تلاش گروه‌های سازنده «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» ، با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سختی کار به جهت شیوع بیماری کرونا گفت: شبکه نسیم در نوروز برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده‌ای را تدارک دیده‌ است و هدف ما تولید برنامه‌هایی است که بتوانند با ایده‌های نو مخاطب را جذب کنند.

در حاشیه این بازدید مدیر شبکه نسیم درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی «خندوانه» گفت: در برنامه «خندوانه» دستورالعمل‌ها رعایت می‌شود، من قسمت اول برنامه را هم دیده‌ام و برنامه خوبی شده است. در این فصل خنداننده شو را هم داریم.

احسانی درباره تدارک نوروزی شبکه نمایش توضیح داد: برای ایام نوروز فیلم‌های خوبی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است و ۱۵ فیلم جدید خواهیم داشت. همچنین در بخش‌ فیلم ایرانی فیلم‌های نوستالژیک و شاخص  هرروز ساعت ۱۳ پخش خواهند شد.

مدیر شبکه نسیم درباره موزه «دورهمی» هم گفت: این موزه به سرانجام رسیده و خریدار هزینه را پرداخت کرده است. حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت‌ها بررسی شد و در نهایت یک شرکت موزه «دورهمی» را خریداری کرد.

قرار است در آخرین قسمت «دورهمی» در فصل چهارم، آیتم موزه «دورهمی» پخش شود.

مسابقه نهایی کودک شو نوروز ۱۴۰۰

احسانی در بازدید از برنامه «کودک شو» ضمن اشاره به جایگاه شبکه نسیم در بین خانواده‌ها، این برنامه را یکی از برنامه‌های اثرگذار برای تقویت مهارت های زندگی سالم و کیفیت ارتباط موثر با فرزندان دانست.

در ادامه رضا نصیری شهرضایی، یکی از تهیه کنندگان «کودک شو» به تشریح جزییات بخش های نهایی و رقابت شرکت کنندگان در ویژه‌برنامه‌های نوروز پرداخت و اعلام کرد: دکور جدیدی برای مرحله نهایی طراحی، اجرا و نصب شده که براساس تنوع و خاصیت های بخش نهایی پیاده سازی شده است.

وی رسالت این برنامه را تأثیرگذاری محتوایی بر مخاطب دانست و گفت: امیدواریم خانواده‌ها که «کودک‌شو» را می‌بینند به اصالت و سبک زندگی کودکانه توجه بیشتری کنند.

تهیه کننده و کارگردان «کودک شو» با اظهار امیدواری از استقبال مخاطبان از این برنامه در ایام نوروز گفت: رقابت و احیای دنیای کودکانه برای ما اهمیت دارد و این برنامه بدون حامی مالی با کمترین هزینه و بارمالی روی دوش سازمان توانسته‌است نظر مخاطبان را جلب کند.

نصیری در پایان با اشاره به استفاده بهینه از لوکیشن برنامه در فرهنگسرای بهمن متذکر شد: در هر فصل دکور تازه‌ای به برنامه اضافه شده است و ما با بهینه سازی دکورها و تغییر کاربری آنها کمترین هزینه را متحمل شده‌ایم.

هیجان و ورزش در نوروز ۱۴۰۰

حضور در لوکیشن برنامه «شوتبال» بخش دیگر این بازدید بود که در آن مقداد مؤمن نژاد تهیه کننده این مسابقه توضیحاتی را درباره بخش های ویژه برنامه اش ارائه داد.

به گفته مؤمن نژاد قرار است ۱۴ قسمت ویژه نوروز روی آنتن برود و در این برنامه شرکت کنندگان رقابت جذابی در بازی‌های متفاوت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه «شوتبال» همچنان بدون تماشاگر ضبط می‌شود، گفت: به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمی توانیم این ریسک را بپذیریم که میزبان دوستان به عنوان تماشاگر در استودیو باشیم. کنترل عوامل مسابقه که نزدیک به ۱۰۰ نفر هستند کار دشواری است و ما به جد فضا را کنترل می‌کنیم و دوستان تدارکات استودیو و بازی‌ها را دائما ضدعفونی می‌کنند.

تهیه کننده «شوتبال» تصریح کرد: در فصل جدید برای مخاطبان فضای سرگرم کننده بیشتری تدارک دیدیم ورقابت های سنگین که در مسابقه‌های روتین ما وجود دارد، در ایام عید نیست و تنها با طراحی مسابقه‌های سبک و سرگرم کننده فضای شادی را برای مخاطبان رقم می زنیم.

مؤمن نژاد با اشاره به اینکه در ایام عید این مسابقه میزبان ورزشکاران و هنرمندان است، گفت: دو چهره ورزشی به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده شان به این مسابقه دعوت می‌شوند و در حقیقت در هر قسمت از مسابقه، دو گروه دو نفره که در مجموع چهار نفر هستند به رقابت با یکدیگر می‌پردازند

در ادامه حامد آهنگی نیز به دعوت از چهره‌های شناخته شده اشاره کرد و گفت: امیدوارم مخاطبان «شوتبال» در روزهای عید از این برنامه لذت ببرند. ما برای لذت بردن از این مسابقه سراغ چهره‌های شناخته شده‌ای رفتیم که پدرو پسری در مسابقه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این مسابقه ورزشی کاملا حال و هوای نوروزی خواهد داشت و در ایام عید هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.