×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا،‌ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه با تبریک دوازدهم فروردین ماه به عنوان روز جمهوری اسلامی، گفت: دوران دفاع مقدس، تحریم و شاید شیوع کرونا، سه امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در هر سه این آزمون ها، با همراهی و همکاری و حمایت مردم سربلند و پیروز بیرون آمده ایم.

متن سخنان رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه ۴۱ سال پیش در چنین روزی نظام جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطع مردم به عنوان نظام مصوب و دائمی این کشور اعلام شد و یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این بود که ما را به جمهوری اسلامی هدایت کرد و امروز الحمدالله هم جمهوریت و هم اسلامیت به عنوان دو رکن مورد اهمیت نظام و مردم است.

می‌خواهم از مردم عزیز و بزرگوار کشور تشکر ویژه‌ای داشته باشم که از آغاز این ابتلاء و مشکل ویروس کرونا، همکاری بسیار خوبی با ستاد ملی کرونا داشته و دارند.

در مراحل مختلف یک فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را مد نظر قرار دادیم و در هر مرحله‌ای مردم حمایت کردند. وقتی که گفتیم از شهری می‌خواهید خارج شوید، حتماً باید کنترل و غربالگری شوید و اگر علامتی نداشتید به سفر ادامه دهید والا به مبدأ برگردید، مردم همکاری کردند.

در مرحله دوم گفتیم مردم از استان‌های خودشان جز موارد ضروری به استان‌های دیگر سفر نکنند و افراد مسافری که این ایام خارج شدند از موطن‌شان سریع‌تر به وطن‌ اصلی‌شان برگردند، باز هم مردم حمایت کردند و آن وقتی که گفتیم فروشگاه‌های پرجمعیت و پرتردد تعطیل شود، مردم قبول کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.