×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، در فرهنگ ما ایرانی ها یک جمله معروفی وجود دارد که بسیار از آن استفاده می شود.”آدم ها را در سختی ها میشه شناخت”. به عبارت دیگر در روزهای سخت است که عیار واقعی افراد مشخص می شود و نه در روزهای خوش. این روزهای سخت است که نشان می دهد چه کسانی همراه همیشگی هستند.
روزهای کرونایی کشور که منجر به گرفتاری بخشی از مردم و جامعه پزشکی شده، از آن دست روزهای سخت است. در این ایام است که می توان فهمید عیار افراد چقدر است؟ چه کسانی در کنار مردم و به فکر آنان هستند؟ بیمه پارسیان از آن دست شرکت هایی است که سعی کرده در روزهای سخت کنونی همچون روزهای خوش در کنار مردم به ارائه خدمات بپردازد. از این رو این شرکت در جدیدترین اقدام خود،”طرح تخفیفات ویژه برای مدافعان سلامت” را در دستور کار قرار داده تا هرچند اندک ولی قدردان زحمات فراوان جامعه پزشکی کشور در این روزهای دشوار باشد.
در اطلاعیه این شرکت آمده است:”ضمن تشکر از جانفشانی ها و مسئولیت پذیری کادر درمانی در این روزهای سخت که هیچگاه از یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد، به استحضار می رساند شرکت بیمه پارسیان به پاس قدردانی از زحمات و فداکاری های جامعه درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا(covid-19)، تسهیلات ویژه بیمه ای را برای کلیه عزیزان شاغل در این بخش در نظر گرفته است تا ان شاالله  جبران بخش اندکی از زحمات این بزرگواران باشد.
شرح این خدمات عبارتند از:

– بیمه نامه های شخص ثالث و حوادث راننده :
    پیش قسط ۲۵ % الباقی اقساط ( با معرفی نامه بیمارستان)

– بیمه نامه های بدنه اتومبیل:
     تا ۸۰ % تخفیف   
     به صورت نقد و اقساط
     بازدید در محل

– بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی:
۷۰ % تخفیف در کلیه خطرات ، شامل آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، طوفان و …

 لازم به ذکر است متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و صدور بیمه نامه می توانند با  شماره تلفن ۸۲۵۹  داخلی ۱  تماس حاصل فرمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.