×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دشان: در اوج ماندن سخت است ولی یورو را به قصد قهرمانی شروع می‌کنیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از تایمز، تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان جام جهانی روسیه، در یورو ۲۰۲۰ در گروه سختی قرار دارد و باید با تیم های آلمان، پرتغال و مجارستان برای صعود از گروه رقابت کند.
خروس ها در اولین دیدار خود باید برابر آلمان قرار گیرند و امیدوار هستند قهرمانی در یورو را نیز تجربه کنند. تیمی که شامل بازیکنانی چون کیلیان ام باپه، آنتوان گریزمان و پل پوگباست سه سال پیش در فینال مسکو کرواسی را با نتیجه ۴-۲ شکست داد و اکنون دشان امیدوار است که این موفقیت در یورو تکرار شود.
دیدیه دشان گفت: موفقیت در جام جهانی اتفاق بسیار بزرگی بود که هیچ کس نمی تواند اهمیت آن را کم کند. دو سال در اوج بودن بسیار سخت است و حالا ما یورو را در پیش داریم. البته تیم های دیگر در حال پیشرفت هستند، سخت کار می کنند و بی حرکت نمی نشینند. ما باید چنین جاه‌طلبی‌ای داشته باشیم. وقتی مسابقات شروع می شود می خواهیم تا آنجا که ممکن است پیش برویم و قهرمان شویم.
دشان در ادامه گفت: رسیدن به اوج بسیار دشوار اما در اوج ماندن حتی دشوارتر است. شما همیشه باید خود را به چالش بکشید. هفته آینده ۲۶ بازیکن را برای یورو به تیم ملی دعوت می کنم. بازی‌های دوستانه ای نیز داریم تا با آمادگی کامل یورو را شروع کنیم.
یورو ۲۰۲۰ قرار بود تابستان سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.