×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳

مشتریان حقیقی بانک مسکن می‌توانند با سپرده‌گذاری در «طرح ثمر» تا سقف ۳ میلیارد ریال و مشتریان حقوقی نیز از این پس تا سقف هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ بانک مسکن به منظور رضایت مندی بیشتر مشتریان و خدمت رسانی مطلوب‌تر به آنها، شرایط و ضوابط افتتاح حساب «طرح ثمر» و دریافت تسهیلات از محل این حساب را برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود تسهیل کرد.
بر این اساس مشتریان بانک مسکن می‌توانند با حداقل مبلغ ۱۰ میلیون ریال حساب قرض‌الحسنه طرح ثمر را افتتاح کرده و پس از گذشت حداقل یک ماه و بر اساس میانگین و گردش حساب خود، از تسهیلات این طرح تا سقف سه میلیارد ریال برخوردار شوند. مدت انتظار جهت دریافت این تسهیلات در بازه‌های ماهانه میسر خواهد بود.
حساب قرض الحسنه طرح ثمر یکی از محصولات بانک مسکن است که مشتریان با افتتاح این حساب تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد و بدون سود دریافت و اقساط آن را در مدت ۱۲تا ۶۰ ماه پرداخت می‌کنند.

اشخاص حقوقی می توانند با افتتاح حساب و معرفی پرسنل خود از طرح ثمر استفاده کنند. سقف تسهیلات پرداختی به پرسنل مورد معرفی توسط اشخاص حقوقی، حداکثر معادل سقف تسهیلات پرداختی به اشخاص حقیقی(در حال حاضر ۳میلیارد ریال) است.

متقاضیان دریافت تسهیلات طرح ثمر با مراجعه به شعب بانک مسکن به صورت حضوری و یا از طریق وارد شدن به سامانه پیشخوان مجازی بانک مسکن به نشانی https://ecounter.bank-maskan.ir و بخش پیشخوان همراه بانک و نسخه تحت وب همراه بانک مسکن نسبت به افتتاح این حساب اقدام کنند.
همچنین امکان مشاهده جزئیات کامل «طرح ثمر» در سایت بانک مسکن به آدرس https://www.bank-maskan.ir/samar میسر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.