×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری، تسهیلات وام ازدواج و وام فرزندآوری را به صورت غیرحضوری و برخط به مشتریان خود اعطا می‌کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، بانک گردشگری با رونمایی از شعبه مجازی خود در قالب اپلیکیشن توبانک قدمی بزرگ در راستای بانکداری الکترونیک برداشته است.

بانک گردشگری که در آستانه ورود به چهاردهمین سال فعالیت خود قرار دارد، با شعار «فراتر از مرزها» حرکتی اساسی به سوی بانکداری الکترونیک و نسل نوین خدمات بانکی را در توبانک آغاز کرده است. هم‌اکنون صاحبان حساب در توبانک می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن به صورت غیرحضوری و برخط درخواست وام ازدواج و وام فرزندآوری را ثبت کنند.

توبانک که شعبه مجازی بانک گردشگری است، قابلیت‌های گوناگونی دارد و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه‌روز بدون نیاز به مراجعه به شعب بانکی، بتوانند به سهولت از مجموعه‌ای متنوع از خدمات نوین بانکی که تسهیل‌کننده زندگی امروز است، بهره‌مند باشند.

استفاده از اپلیکیشن توبانک نه تنها تجربه کاربری بی‌نظیری را برای مشتریان بانک گردشگری خواهد داشت، بلکه قابلیت‌هایی مانند قابلیت کارت به کارت در آن وجود دارد که مشتریان بانک گردشگری با استفاده از این قابلیت می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان کارت به کارت را انجام دهند و تقریبا کارت‌های تمام بانک‌های کشور تحت پوشش خدمات کارت به کارت توبانک هستند.

امکان ثبت درخواست تسهیلات کارت اعتباری ۳ میلیاردی ریالی، سفارش کارت هدیه با طرح‌ و متن دلخواه، سرمایه‌گذاری پرسود در صندوق سرمایه‌گذاری، خرید بلیت و گرفتن بیمه سفر، رزرو صندوق امانات، صدور سفته الکترونیک، ‌عملیات چک صیادی و… از دیگر امکانات شعبه مجازی بانک گردشگری است.

بر اساس این گزارش، روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ هفتمین قرعه‌کشی هفتگی طرح «۸شنبه» توبانک برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسئولان بانک گردشگری و ناظران برگزار شد، برندگان هفته هفتم مشخص شدند. در این قرعه‌کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری انجام شد، آقای محمدرضا ساعتچی‌فرد برنده کنسول PS5 و آقایان حمید حق‌جو و بهمن احمدی لای غرا برندگان ساعت هوشمند هفتمین قرعه‌کشی هفتگی «۸شنبه» توبانک شدند.

از سوی دیگر، آقایان امیر نوریان‌پور، سجاد حسن‌زاده سبلوئی و کاوه شمس رفیعی برندگان اندرویدباکس و آقایان جمال ثابتی‌نژاد، علی‌اکبر عبدلی، مهدی عساکره و سیدحمید عمادی برندگان جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی شدند.

لازم به ذکر است، هفته آینده مراسم قرعه‌کشی بزرگ طرح «۸شنبه» مقارن با آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با محاسبه تمامی امتیازات کسب شده توسط مشتریان در طول دو ماه برگزار خواهد شد. در این قرعه‌کشی بزرگ هم جوایزی چون ۳ عدد لپ‌تاپ مدل Surface، ۵ عدد گوشی موبایل، ۷ عدد دستگاه ویدئو پروژکتور و ۹ عدد جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی به برندگان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، برای افتتاح حساب می‌توانید با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tobank.ir به راحتی «توبانک» را نصب و از آن خدمات گوناگون آن استفاده کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.