×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر حمایت از سرمربی ایرانی خود گفت: اگر لازم باشد کادرفنی تیم ملی را تقویت خواهیم کرد.

به گزارش کیوسک خبر، محمدرضا داورزنی امروز جمعه در مورد عملکرد تیم ملی ایران در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان، تصریح کرد: هر تورنمنتی شرایط خاص خود را دارد، تیم ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و در هفته اول به ۲ پیروزی دست یافت و در دو مسابقه هم شکست خورد. این نتایج انتقادهایی به همراه داشت.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران، تیم‌های مصر و آرژانتین را شکست داد اما برابر هلند شکست خورد تا شرایط در مرحله حذفی تغییر کند. در این مرحله شرایط سخت بود و قهرمان المپیک هم حذف شد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد تأثیر عدم حضور مربی پیشین این تیم تصریح کرد: نباید نتایج کسب شده را به حذف توتولو از تیم ملی نسبت داد. ما به کادر فنی خودمان ایمان داریم و باید به آنها فرصت کافی را داد هر چند حذف توتولو از تیم ملی نیز مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت. اگر کادر فنی نیاز به تقویت داشته باشد در این خصوص اقدامات لازم صورت می‌گیرد و فدراسیون والیبال هر آنچه بهروز عطایی بخواهد را در اختیارش می‌گذارد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا،داورزنی گفت: لیگ ملت‌های سال آینده برای ما بسیار مهم است چراکه برای گرفتن سهمیه المپیک، نیاز به ارتقا در رنکینگ جهانی داریم. باید از فرصت‌های پیش رو استفاده کنیم و اگر بازیکنان در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشند دست مربیان برای انتخاب بازتر خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.