×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید محمد تقی طباطبایی طباطبایی گفت: یک میلیون و ۵۴۷ هزار تن گندم در نیمی از استان‌های کشور خریداری شده که با خرید این مقدار ۲۰ درصد کل خرید سال گذشته محقق شده است.
وی گفت : طی یک ماه گذشته ۲۲۲ هزار و ۹۶۹ محموله به مراکز خرید تضمینی تحویل شده است.
مشاور فرهنگی رسانه و مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهارکرد: خرید تضمینی گندم تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه دارد و با ورود به فصل تابستان، استان‌های سردسیریِ کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و … وارد عملیات خرید می‌شوند که تحویل گندم افزایش قابل توجهی خواهد یافت .
طباطبایی همچنین از خرید تضمینی ۹۰ هزار تن دانه‌ی روغنی کلزا به ارزش بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال در ۱۲ استان کشور خبر داد.
وی پیش از آغاز گزارش خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی از درج مقاله‌ای تحت عنوان “مدافعانی که در دوران کرونا دیده نشدند” توسط پایگاه خبری غلات نیوز که به بررسی ارزش‌های عملکرد تأمین کالاهای اساسی در دوران تحریم و کرونا توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخت بود، تقدیر کرد.

طباطبایی در گزارش خود گفت: طی هفته گذشته(از ۹۹/۰۲/۲۰ تا ۹۹/۰۲/۲۷) ۱۶۶ هزار و ۲۰۹ تن گندم از طریق سامانه سیف و ۱۵۶ هزار و ۵۸۶ تن آرد از طریق سامانه برای مصارف خبازی(یارانه‌ای و آزادپز) و صنف و صنعت به فروش رفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.