×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی طاهری ، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض خدا قوت به کارکنان تامین اجتماعی استان زنجان، اظهار داشت: تلاش سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به مردم با بهترین و آسان ترین شیوه شایسته قدردانی است .

در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان در گزارش به خدمات سازمان در استان اشاره کرد و گفت : در حال حاضر حدود ۵۳ درصد از جمعیت استان تحت پوشش خدمات این سازمان هستند و از خدمات این سازمان از قبل تولد تا بعد از فوت برخوردار می شود و در حال حاضر نیز ۴۵ نوع از این خدمات به صورت غیر حضوری به بیمه شدگان ارائه می شود .
مسعود علیاری افزود : با گسترش چتر تامین اجتماعی فقر و آسیب در جامعه کمتر می شود و امنیت اجتماعی بالاتر می رود .
وی به اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: اجرایی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان گامی برای بهبود وضعیت معیشت جامعه هدف است .
علیاری با بیان اینکه تامین اجتماعی استان زنجان بیش از ۴۸ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش دارد ، افزود : تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در استان بیش از ۱۷۷هزار نفر است که با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران ، جمعیت تحت پوشش این سازمان به ۵۴۰ هزار نفر در استان زنجان می رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.