×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کیوسک خبر: به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، ستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز از برگزاری نمایشگاه “ایران اکسپو۲۰۲۰” از پاویون پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و محصولات پانزده شرکت فناور که با هماهنگی و میزبانی پارک در این نمایشگاه حضور یافته بودند، قرار گرفت.

چهارمین نمایشگاه “ایران اکسپو ۲۰۲۰” از روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن‌ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب آغاز بکار کرده است.

شرکت‌های گرین وب، اتصال صنعت میانه، نرم‌افزاری امن‌پرداز، پیشگامان فرا رسانه سروش، سماتک، خدمات مخابراتی ارگ جدید، کیان الکترونیک، گروه نرم‌افزاری محک، دانش‌آوران خراسان، آرشین آذرمهر، پیام گستر فاوا، ایده‌آل مهدیان، گروه مهندسین فناوری نوین ۵۲، نور بهینه‌گستر خاورمیانه و شرکت شبکه افزار از جمله شرکت‌های فعال در حوزه آی ‌سی تی هستند که با هماهنگی و میزبانی پارک فناوری اطلاعات در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.  

در اولین و دومین روز از برگزاری نمایشگاه “ایران اکسپو ۲۰۲۰”، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان و میهمانان ویژه از پاویون پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز غرفه‌های اختصاص یافته به شرکت‌های فعال در حوزه آی سی تی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و نیز محصولات تولیدی این شرکت‌ها قرار گرفتند.  

معاون اقتصادی استاندار تهران، رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه، و هیات‌های تجاری و بازرگانی از کشورهای افغانستان، پاکستان، قطر، روسیه، نیجریه، هند و عراق از جمله مهمترین میهمانان ویژه بازدیدکننده از پاویون پارک فناوری اطلاعات و نیز غرفه‌های شرکت‌های فعال در این پارک بودند.

“ابر (Cloud) گرین وب”، مودم  ۴G، آنتی ویروس پادویش، بُرد هوشمند، ردیاب خودرور، گیت کنترل دژبان، پاور ماژول هوشمند، تستر نفوذ، اپلیکیشن تعیین کیفیت خدمات اینترنت و … از جمله مهمترین محصولات شرکت‌های فناور مستقر در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که در این نمایشگاه ارایه و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

چهارمین نمایشگاه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۰) از روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن‌ماه لغایت جمعه هجدهم بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر آفتاب، پذیرای مخاطبان هستند.
براساس اعلان روابط عمومی برگزارکننده نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۰، بیش از ۷۵ شرکت فناور، استارتاپ و … در این نمایشگاه حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.