×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با جمعی از کارکنان و مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ظهر امروز (یکشنبه) دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این سازمان بازدید و در جمع صمیمی مدیران ارشد سازمان و کارکنان حاضر شد.

در این نشست سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اظهار کرد: آذرماه و دی ماه یادآور دلاوری رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ است.

وی افزود: به خود می بالیم که در جمع خود شاهد حضور چهره ای ماندگار از سپاه اسلام هستیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: خلوص نیتی که امثال سردار تنگسیری در جبهه ها داشتید که در جنگ تحمیلی با دست خالی و خلوص نیت و عنایت ائمه اطهار،کارهای بسیار بزرگی را رقم زدید، شما نمادی از آن خلوص نیت هستید.

اجتهادی یادآور شد: اگر در آرامش زندگی می کنیم به دلیل در امنیت بودن مرزها است و روزبه روز بر اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر می شود.

اجتهادی با اشاره به اقدامات سازمان گفت: در این سازمان اتفاقات بزرگی در دولت سیزدهم حدود ۳۰ برابر ۲۹ سال گذشته کالا تعیین تکلیف شده و کارها جهادی بوده است.

وی ادامه داد: اقدامات این سازمان به نماد فعل خواستن تبدیل شده که نشانه خلوص نیت مدیران و همکاران بنده است.

کالاهایی که قابلیت عرضه دارند باید بین نیازمندان توزیع شود

همچنین در ادامه این دیدار سردار تنگسیری اظهار کرد: در گذشته تاریخ ننگینی داشتیم که نباید تکرار شود و اگر تاریخ نخوانیم این موضوع تکرار خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در جنگ جهانی دوم، کشوری بی طرف بودیم اما انگلیسی ها از جنوب و روس ها از شما به کشور هجوم آوردند و بر اثر اقدامات انگلیسی ها بیش از ۱۰ میلیون نفر از هموطنان شهید شدند.

وی با بیان رشادت های نیروهای نظامی کشور ادامه داد: برای مقابله با دشمنان راهی جز به اینکه قوی تر باشیم نداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از اقدامات سازمان اظهار کرد: کالاهایی که قابلیت عرضه دارند باید بین نیازمندان توزیع شود و کالاهایی که ممنوعه هستند باید امحا شود.

نقش اموال تملیکی در موضوع مسئولیت های اجتماعی

همچنین سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول با اشاره به اقدامات سازمان در موضوع مسئولیت های اجتماعی گفت: اجرای طرح نسیم مهربانی، توزیع پوشاک و لوازم التحریر بین مددجویان کمیته امداد،بهزیستی و نهادهای حمایتی و اهدای کمک برای زائران اربعین برخی از اقدامات سازمان در این زمینه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.