×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در دهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی حاضر شد و با جمعی از مسئولان اقتصادی در خصوص موضوعات روز صنعت بیمه به گفتگو نشست.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، محسن پورکیانی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی( کیش اینوکس ۲۰۲۳) ضمن بازدید از غرفه های شرکت های بیمه به بحث و گفتگو با فعالان صنعت بیمه پرداخت.

وی در روز ابتدایی این رویداد از غرفه های شرکت‎های بیمه بازدید و حضور فعال این شرکت‎ها در این چنین نمایشگاه‎هایی را قدمی رو به جلو به منظور افزایش زمینه های سرمایه گذاری در صنعت بیمه و همچنین ایجاد ارتباطات سازنده با مجموعه های مرتبط با این صنعت برشمرد.

پورکیانی در اولین روز برگزاری نمایشگاه در جلسه ای با حضور رحیم سرهنگی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز حاضر شد و در خصوص هموارسازی شرایط حضور شرکت‎های بیمه در این جزیره با این مقام مسئول به گفتگو نشست.

دبیرکل سندیکای بیمه گران همچنین در روز دوم این رویداد اقتصادی در جلسه با مدیران عامل موسسات بیمه که در محل ساختمان بیمه مرکزی کیش برگزار شد، حضور بهم رساند و در این نشست در خصوص موارد مهمی همچون؛ اخلاق مداری در صنعت بیمه و کارت سبز به ایراد سخن پرداخت.

وی سپس در محل همایش و آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه مجتمع تجاری، اداری و تفریحی بیمه ملت در جزیره کیش حاضر شد؛ در این مراسم مشاور رئیس جمهور، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت‌های بیمه نیز حضور بهم رساندند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران همچنین در راستای برگزاری دومین روز از رویداد کیش اینوکس، از اسکله کشتی ‎های بیمه شده توسط بیمه متقابل کیش نیز بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ دهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس با هدف استفاده از ظرفیت‎های مشترک بازار پول و سرمایه، بانکداری و بیمه در مناطق آزاد، معرفی ابزارهای صنعت بیمه در مسیر تحقق شعار سال، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌ها و پروژه‌های کلان برگزار شده است؛ به طور حتم حضور فعال مدیران صنعت بیمه در این رویداد اقتصادی باعث شناساندن قابلیت‎ها و ظرفیت‎های بیمه ای کشور به سایر فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف می‎شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.