×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از برنامه های موفق این شرکت برای حرکت به سمت توسعه شفافیت در پهنه تصمیم سازی تا تصمیم گیری‏ و تلاش برای ارتقاء خدمات با توسعه بسترهای الکترونیکی ‏ خبر داد.

حسن شریفی، طی سخنانی در آیین هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، با اعلام انزجار از ستمگری بزرگترین ستمگر دوران، رژیم غاصب صهیونیستی و جنایاتش در غزه و علیه مردم مظلوم فلسطین‏، از بزرگان و پیشکسوتان گرانمایه شرکت یاد کرد و اظهار داشت: امسال بر چند مولفه تاثیر گذار تاکید کردیم که حرکت به سمت توسعه شفافیت در پهنه تصمیم سازی تا تصمیم گیری از جمله مهمترین آنها بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این مراسم که دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲، با حضور دکتر محمدجواد شریف زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکترعلی استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی ایران ، مدیران ارشد صنعت بیمه کشور، مدیران عامل سابق و اسبق بیمه ایران و حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی، اعضای کانون سراسری انجمن های صنفی نمایندگان بیمه ایران، اعضای کانون بازنشستگان، پیشکسوتان، گروهی از بیمه گذاران عمده حقوقی و حقیقی و همکاران شرکت سهامی بیمه ایران در سالن همایش های ساختمان مرکزی بیمه ایران شرکت برگزار شد، شریفی گفت: مؤلفه دوم که در سرلوحه قرار گرفت تلاش برای ارتقای خدمات با توسعه بسترهای الکترونیکی ‏است که نمونه های مشخص این تلاش جهادگونه، ‏توسعه سامانه بیمه ایران من ، درمان پلاس و … بوده است و تمام این اقدامات را با راهبرد بهینه ‏سازی خدمات پس از فروش انجام دادیم .

وی افزود: سال قبل آن چه وجهه همت ما بود خدمتگذاری به مردم و برآوردن توقع حاکمیت از بزرگترین شرکت بیمه گر و تنها شرکت دولتی صنعت بیمه بود. در سالی که گذشت بر چند موضوع تکیه کردیم. به عبارت گویاتر از میان همه آنچه می تواند در سازمان رخ دهد بر چند مولفه تمرکز کردیم. در ابتدای همه این عوامل ، حرکت به سمت توسعه شفافیت در پهنه تصمیم سازی تا تصمیم گیری را به جد دنبال کردیم. مصداق بارز این تلاش جهادگرانه در حوزه شفافیت، تهیه و راه اندازی داشبوردهای مدیریتی با هدف حکمرانی داده ها و جلوگیری از تشتت تصمیم گیری است. راهبرد اساسی بیمه ایران ، حرکت در مسیر شفاف و شیشه ای بوده و خواهد بود. در انتصابات هم شفاف عمل کردیم . فارغ از برداشت های شخصی، اما برای نصب افراد ، نظام ارزیابی ۳۶۰ درجه را راه اندازی کردیم .

رییس هیات مدیره بیمه ایران، مؤلفه دوم که در سرلوحه امور شرکت قرار گرفت را تلاش برای ارتقای خدمات با توسعه بسترهای الکترونیکی دانست و افزود: در بیمه ایران یکدل شدیم که با صرف فعل خواستن ، به توانایی بالاتر برسیم که بتوانیم خدمتی متمایز را به مردم عزیز ارائه کنیم . نمونه های مشخص این تلاش جهادگونه ، توسعه سامانه بیمه ایران من ، درمان پلاس و … است و تمام این اقدامات را با راهبرد بهینه سازی خدمات پس از فروش انجام دادیم .

مدیرعامل بیمه ایران به موضوع توفیق در پرداخت روزانه ۹۴ میلیارد تومان خسارت به مردم عزیز در ۷ ماهه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و افزود: در پایان از یکایک همکارانم که یاریگر مدیریت شرکت برای اداره امور بودند تشکر می کنم و به طور ویژه از همراهی اعضای محترم هیأت مدیره که با همدلی و انسجام در مسیر صعب شرکت داری ، بیمه ایران را به سرمنزل مقصود رهنمون می شوند کمال امتنان خود را اعلام می نمایم.

رونمایی از طرح تکافل بیمه ایران

رونمایی از «طرح تکافل تکمیلی عمر و حوادث کارکنان دولت » به عنوان بزرگترین طرح ملی صنعت بیمه کشور در سال جاری نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط آقایان دکتر شریف زاده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی ایران و شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران انجام شد.

سخنرانی های محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، سید مجید بختیاری مدیر عامل سابق بیمه ایران و محمد رضا موحد سرپرست معاونت نظارت بر بیمه های زندگی مدیریت بیمه های اشخاص با «موضوع بیمه تکافل بیمه ایران» ونیز اجرای گروه موسیقی و اهدای جوایز بین حضار در سالن مراسم به قید قرعه و پخش تعدادی تیزر و کلیپ، از دیگر برنامه های هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران بود.

پخش مستقیم مراسم

آیین گرامیداشت هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس ‏ شرکت سهامی بیمه ایران با حضور حسن شریفی مدیر عامل محترم، از ساعت ۸ روز دوشنبه ۱۵ آبان ‏‏۱۴۰۲ به صورت مستقیم در فضای مجازی پخش شد.‏

همکاران و علاقه مندان برای تماشای زنده ‏برنامه های این مراسم از طریق صفحه رسمی بیمه ایران در پلتفرم«آپارات» اقدام کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.