×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ابوالحسن قورچیان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در خصوص دفترچه های درمان اعلام کرد: با تدبیر و دستور دکتر سالاری مدیرعامل سازمان از ابتدای خرداد سال جاری تامین اعتبار دفاتر درمان حذف شده و به زودی دفترچه های درمان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران نیز حذف خواهد شد که این اقدامات یک تحول و انقلابی در خدمت رسانی سازمان ایجاد خواهد نمود.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز افزود: این سازمان تمهیداتی را مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری با توجه به شرایط فعلی وموج سوم خطر شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاریهای تامین اجتماعی و دسترسی به خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اندیشده است .

قورچیان استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را راهی موثر برای کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و به بیمه شدگان و کارفرمایان توصیه کرد حتی الامکان از خدمات غیر حضوری این سازمان استفاده نمایند.

وی گفت : به منظور تسهیل در روند رسیدگی به امور بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران و کاهش مراجعات غیر ضرور، خدمات غیر حضوری زیر به مراجعه کنندگان ارائه می شود:

۱- اپلیکیشن (تأمین اجتماعی من)

۲ – خدمات غیر حضوری از طریق تلفن همراه ussd

۳- خدمات ارائه شده توسط سامانه غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی eservices.tamin.ir

۴ – مرکز ارتباط مردمی (۱۴۲۰)

وی در ادامه در خصوص مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این واحد ، از طریق ۴ کانال ارتباطی (سامانه تلفنی ۱۴۲۰، پیام صوتی، سامانه پیامکی ، بخش مراجعین حضوری) کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان را در حوزه های مربوط به این سازمان،راهنمایی می کند. 

قورچیان اظهار داشت: با توجه به گسترش خدمات غیر حضوری، این سامانه تمامی خدمات غیر حضوری جدید و سرویس های موجود را به صورت یکپارچه و یکجا در خود جای داده است. متقاضیان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز، با مراجعه به سایت خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir از خدمات سازمان استفاده نمایند.

در پایان سرپرست تامین اجتماعی البرز اظهار امیدواری کرد با رعایت موارد فوق و تمهیداتی که سازمان تامین اجتماعی به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاریها اندیشیده است از شیوع این ویروس جلوگیری نماییم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.