×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جنبش نجباء: به خونخواهی شهیدان سلیمانی و ابومهدی متعهد هستیم

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، با برگزاری همایشی در بغداد تاکید شد نجباء به خونخواهی شهیدان سلیمانی و ابومهدی متعهد است.
در اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج‌قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس» همایش بزرگ مقاومت اسلامی نُجَباء با عنوان “علی خُطاکم” (در مسیر شما) عصر شنبه ۱۳ دی‌ماه با حضور گسترده مردم عراق در بغداد برگزار شد. در این همایش که نمایندگان گروه‌های مقاومت، فرماندهان سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و خانواده‌های شهدا حضور داشتند، شیخ «خالد الملا» رئیس جمعیت علمای عراق و شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی نُجَباء سخنرانی کردند.
شیخ «خالد الملا» رئیس جمعیت علمای عراق در این تجمع اظهار داشت:
هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی بر داعش از سوی آمریکا به این دلیل بود که این دو شهید، پروژه تجزیه عراق را به شکست کشاندند؛ داعشی که ابزار آمریکا بود.
 او افزود: آمریکا آگاه شد که این دو فرمانده در حال حل و فصل برخی مشکلات منطقه‌ای هستند که در صورت حل این بحران، دیگر جایی در منطقه ما نخواهند داشت.  یکپارچگی ما جلوی تجاوز بیگانگان را می‌گیرد و وفای مردم عراق به خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی، در گرو حمایت و حفاظت از سازمان‌های امنیتی عراق به ویژه الحشد الشعبی است.
خالد الملا اضافه کرد: طرف‌های بسیاری به دنبال هدف قرار دادن الحشد الشعبی هستند، لذا نباید اجازه داد برخی از پشت به مقاومت اسلامی عراق خنجر بزنند، چراکه بقای عراق منوط به استمرار مجاهدت گروه‌های مقاومت در این کشور است.
شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی نُجَباء نیز در این همایش گفت: این دو شهید پیش از دوستان بر دشمنان خود تاثیر گذاشتند. آنان صرفا دو فرمانده نبودند؛ بلکه دو رزمنده، دو سرباز و دو نماد بودند که از یک سو دشمنانشان را بیم‌ناک و از سوی دیگر دوستان‌شان را خرسند کردند.او ادامه داد: شهیدان سلیمانی و ابومهدی در پیدا و پنهان، در تاریکی و روشنایی و در آسودگی و سختی با یکدیگر کار کردند و تقدیر الهی نیز آن بود که در نهایت در کنار هم به مقام شهادت نائل شوند. تاریخ برای آیندگان صفحات جدیدی را خواهد نوشت که مقاومت چگونه توسط دو تن از بزرگترین فرماندهان تاریخ به بالاترین قله رسید. اذان صبح، شهادت خواهد داد که آنان با خون خود وضو گرفتند و شیطان اکبر، اعوان خود را برای از میان برداشتن آنان مسلح ساخت.
الاسدی گفت: انتقام فرماندهان مقاومت هنوز گرفته نشده و همچنان خون این دو شهید بر زمین فرودگاه روان است.
این مقام مقاومت اسلامی تاکید کرد: از دولت عراق می‌خواهیم که به وظیفه خود در خصوص برملا ساختن جزئیات این جنایت عمل کند و ما به عنوان یک گروه مقاومت تاکید داریم که جنبش نُجَباء متعهد به خونخواهی این دو شهید به‌واسطه همه اقدامات قانونی و مشروع است.
او در ادامه اضافه کرد: انتقام ما، انتقام از شخص نخواهد بود و محدود به زمان و مکان خاصی نیست. انتقام ما در ادامه مسیری است که تا کنون طی شده و مقدمه‌ای است برای آنچه که در آینده پیش خواهد آمد. این انتقام، تحقق وعده خداوند است.
انتهای پیام/

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.