×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جذب و تجهیز منابع بهترین راه سود آوری شعب است

کیوسک خبر ـ مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این جلسه به تبیین اهداف و تشریح عملکرد بانک و بررسی وضعیت شعب در شاخص های کلیدی ، راهکارهای جذب منابع و افزایش درآمدها و ارزیابی شاخص های عملکردی و راهکارهای بهبود عملکرد شعب مطالبی را ارائه کرد .

وی افزود: جذب و تجهیز منابع بهترین راه سود دهی برای شعب است و روسای شعب به موضوع بازاریابی هدفمند توجه ویژه داشته باشند و در بازاریابی های انجام شده ارتباط و تعامل دوجانبه باید و دو طرفه باید حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این جلسات انتقال تجارب و استفاده از توانمندی های همکاران و شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه نقاط ضعف و قوت هرشعبه است و امیدواریم همکاران بهره لازم را از مباحث مطرح شده در این جلسات برده باشند و از ۲۱ شعبه که دارای عملکرد مثبت بخصوص سود ده بودند تقدیر شد و تاکید شد شعبی که دارای عملکرد ضعیف هستند با توجه به قابلیت ها و توانمندی های نیروی انسانی فعال و انتظار ات بالا از استان و شعب تا پایان سال جاری نسبت به تحقق برنامه ها ، ارتقا سطح فعالیت ها در کلیه شاخص ها اهتمام لازم را به کارگیرند .

مدیر شعب استان به مطالعه دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل‌های بانک توسط کلیه همکاران اشاره کرد و گفت: مطالعه و به کارگیری دستورالعمل ها و بخشنامه ها و تسلط بر طرح های ابلاغی به خصوص در جلسات بازاریابی با مشتریان باید توسط روسای شعب مدنظر قرار گیرد. عالی محمودی افزود : قبل از برگزاری جلسات با مشتریان اطلاعات لازم را در خصوص وضعیت کامل مشتری ، شناسایی مشتری ، نوع فعالیت بررسی صورت های مالی و.. کسب کنید و در صورتی که مشتری و یا شرکت دارای کارنامه مشخص و سابقه فعالیت مثبتی در سایر بانک ها و بازار دارد نسبت به ارائه خدمات و… اقدام شود .

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در ادامه به راهکارهای کاهش زیان و افزایش سود آوری اشاره کرد و افزود : شعب در جهت کاهش مطالبات در چهار ماه باقیمانده سال جاری با برگزاری جلسات مستمر کمیته های وصول مطالبات و سایر روش های تعین تکلیف و تعامل با مشتریان نهایت تلاش خود را در این به کار گیرند و همچنین به منظور ایجاد تعامل بیشتر و همفکری بهتر جلسات مشترکی با سایر کارکنان شعب در طول هفته برگزار کنند و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود گام های موثری در کاهش مطالبات ، تحقق برنامه در کلیه شاخص ها به کار گیرند .

در ادامه جلسه آمار عملکرد شعب استان در خصوص منابع ، مصارف ، شاخص های مالی ، ، سود و زیان حسابداری و اقتصادی و ضمانت نامه ها توسط رئیس دایره حسابداری مورد بررسی قرار گرفت و رهنمودهای لازم در خصوص تجزیه و تحلیل منابع و مصارف و کنترل مطالبات ارائه شد.

دراین جلسه همچنین مباحث اعتباری و حقوقی توسط معاونت اعتباری و حقوقی ، مسائل مربوط به بیمه پوشش تعاون توسط کارشناس بیمه ارائه شد و در پایان روسای شعب مطالب و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

در حاشیه این جلسه نیز از رئیس شعبه آران و بیدگل که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند با اهدای لوح تقدیر ، قدرانی به عمل آمد .