×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تکریم ایثارگران و خانواده شهدا را از وظایف اصلی و اولویت‌های خود می‌دانیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با تعدادی از ایثارگران و خانواده شهدای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم نسبت به این عزیزان تا حد توان و اختیارات، تکالیف خود را انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم. از تمامی اختیارات خود برای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد تا کارها انجام شود و مطالبات عزیزان محقق شود.

وی افزود: باید وظیفه خود را نسبت به جامعه عزیز ایثارگران انجام دهیم و موضوع مهمتر الگوبرداری از ایثارگران در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است که باید همواره مورد توجه مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: ایثارگران تکلیف خود را در قبال جامعه و نظام اسلامی به بهترین وجه انجام داده و در ایثار و مقاومت و از جان گذشتگی خود به بهترین نحو عمل کرده اند. همه ما باید این الگو و فرهنگ را مورد توجه قرار دهیم و اگر تحولی در سازمان تأمین اجتماعی قرار است اتفاق افتد، بهترین الگوی ما ایثارگران عزیز هستند.

موسوی الگو برداری و ترویج فرهنگ ایثار را ازمهمترین نیازهای امروز کشور و سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه باید بسیار کار کنیم و هر جا توانستیم مصادیق این فرهنگ را شناسایی کنیم و این فرهنگ که الگوی کارآمدی و تحول گرایی است را به بهترین وجه در جامعه ترویج کنیم.

وی رسیدگی به مسائل ایثارگران و خانواده معظم شهدای سازمان تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بهتر است سازوکاری برای رسیدگی به مسائل ایثارگران فراهم شود و این عزیزان همواره بتوانند مسائل خود را پیگیری کنند.

گزارش تصویری دیدار سرپرست سازمان تامین اجتماعی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران