×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید کاظم موسوی نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین و رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به همراه دکتر قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل از پروژه های در دست احداث این بیمارستان بازدید و در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت. 

موسوی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و واحدهای تابعه به خصوص کادر درمان که در این شرایط خاص به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم تلاش مضاعف می کنند، تصریح کرد: کارهای عمرانی و توسعه ای انجام گرفته در بیمارستان سبلان در دوسال اخیر چشمگیر و قابل تحسین و تقدیر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: پیگیر افزایش اعتبارات برای تسریع در روند پیشرفت و اتمام پروژه های موجود در بیمارستان سبلان هستیم.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  افزود: خود را درکنار دولت و دولت برای همکاری و تعامل بیشار برای کاستن مشکلات و کمبود های معیشتی و می دانیم . از اینرو  بایستی دست به دست هم داده به مردم و دهک های پائین خدمت رسانی کنیم.

موسوی با تاکید بر ضرورت راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی تصریح کرد: در این راستا نیز اهتمام ویژه خواهیم داشت و پیگیری می کنیم تا در این مجموعه به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های پزشکی را شاهد باشیم.

دکتر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل نیز در این بازدید ضمن تشریح پروژه های عمرانی و میزان پیشرفت آن در بیمارستان سبلان اظهار داشت: چنانچه نمایندگان در تامین اعتبارات لازم ما را حمایت کنند، زیر ساخت های فیزیکی درمانی بیمارستان نیز ارتقاء یافته و خدمات با کیفیت بالا به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد. وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده با تسریع و اتمام پروژه های عمرانی راه اندازی بخش های درمانی، بخش دیالیز، آنژیوگرافی و درمانگاه تخصصی در بیمارستان سبلان در دستور کار قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.