×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمدید قرارداد رودری با سیتی تا ۲۰۲۷

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، رودری یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در یکی دو فصل اخیر بوده است. این بازیکن در ادامه فعالیت سیتی در بازار نقل و انتقالات تصمیم به تمدید قرارداد خود گرفت. رودری بعد از تمدید قرارداد گفت: از زمانی که من اینجا هستم، ما بسیار موفق بوده ایم که باعث افتخار من است. صادقانه بگویم، این موفقیت ها من را تشنه‌تر کرده است. از نظر من سیتی بهترین شانس را برای بردن جام ها به من می دهد و به همین دلیل است که تصمیم به ماندن گرفتم. خیلی خوشحالم که بیشتر می مانم.
همچنین چیکی بیگیریستین مدیر ورزشی سیتی نیز افزود: رودری از زمانی که به ما پیوسته فوق العاده بوده است. من بسیار خوشحالم که بر سر یک قرارداد جدید با او به توافق رسیدیم. او بهترین نمونه حرفه ای بودن در تیم است. رودری نگرش عالی دارد و هر روز سخت تمرین می کند.
این هافبک در تابستان ۲۰۱۹ از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوست و تا کنون در سه فصل حضور خود ۱۵۱ بازی برای این باشگاه انجام داده است. با مربیگری پپ گواردیولا، او در دو سال اخیر عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس (۲۰۲۰، ۲۰۲۱) و جام اتحادیه را به دست آورده است.
رودری با نام کامل رودریگو هرناندز کاسکانته ۳۳ بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است. او با تیم ملی زیر ۱۹ سال اسپانیا در سال ۲۰۱۵ قهرمان اروپا شد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.