×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان فارس، خدارحمی با اعلام مطلب فوق  افزود:در مورد بیماری زوال مرکبات در باغ های مرکبات؛ مصوب شد هماهنگی هایی صورت گیرد تا بتوانیم برای بازسازی و احیای این باغ ها کمک کنیم.همچنین مقرر شد که جهاد کشاورزی طی دو، سه هفته آینده بررسی های لازم را انجام و طرحی روشن و جامع طراحی و ارائه کند و در چارچوب آن تسهیلاتی برای بازسازی و احیای باغ ها ارائه شود.

وی با بیان اینکه از یک طرح گلخانه بازدید و قرار شد بانک برای توسعه آن کمک کند اضافه کرد:در جمع کشاورزان نظرات و دغدغه های آنان مطرح شد و سعی داریم کمک کنیم تا شرایط کشاورزان و کشاورزی منطقه بهتر شود.

خدار حمی گفت:از یک واحد تملیکی به نام کشتارگاه مرغ برنا در این شهرستان که مدتی است تعطیل شده است، بازدید کردیم  و مقرر شد به سرعت مزایده ای را برگزار و نسبت به واگذاری آن اقدام کنیم.البته یک سرمایه‌گذار جدید هم  اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم با احیای این واحد، هم اشتغال و هم شرایط  کشتار مرغ،برای مرغداران منطقه  ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ایجاد باغ در اراضی شیب دار یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است گفت:برای اینکه بدون فشار به منابع آبی کشور تولید صورت گیردما هم از این حرکت پشتیبانی می‌کنیم و با پرداخت تسهیلات از این طرح ها حمایت  خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.