×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه ای که با روسای واحدهای درمانی استان به صورت وبینار برگزار شد، بر آمادگی برای مواجهه با موج سوم کرونا، افزایش پاسخگویی و کارایی و تداوم برنامه های اصلاحی و ارتقاء کمی و کیفی خدمات تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در خدمت رسانی به بیماران کرونایی اظهار داشت: با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا تمهیدات لازم در بیمارستان های استان برای افزایش ظرفیت صورت گرفته است و حمایت های لازم از واحدهای درمانی استان به عمل خواهد آمد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان با اشاره به موفقیت مدیریت درمان در کسب رتبه برتر در بیست و دومین دوره جشنواره شهید رجایی گفت: برای ششمین بار این رتبه حاصل شده  است و وجود زیر ساخت های مناسب و انجام اقدامات مهم باعث حصول این نتیجه شد و این موفقیت مسئولیت هایی را متوجه ما می کند.

دکتر فخر اضافه کرد: عمده مخاطبان سازمان تامین اجتماعی از اقشار ضعیف جامعه هستند از اینرو خدمت رسانی به آنها اهمیت مضاعفی دارد و خدمات درمانی ملموس ترین خدمت برای آنهاست.
وی سهم سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات سرپایی را ۳۰ درصد و خدمات بستری را ۲۰ درصد اعلام کرد.

وی افزود: رویکرد ما مشتری مداری است و در این راستا ارتقاء پاسخگویی و کارایی بعنوان راهبردهای سال جاری دنبال می شوند تا در نهایت شاهد تحول در نقطه تماس با مشتریان باشیم.

وی افزایش کمی و ارتقاء کیفی خدمات، کاهش زمان دریافت خدمت، تعامل با مشتریان و اجرای راهنماهای بالینی را از جمله برنامه های اجرایی در سطح واحدهای درمانی استان ذکر کرد.

دکتر فخر در خصوص برنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: استعلامات بین دستگاهی، توسعه خدمات الکترونیک، اصلاح فرآیندهای خدمت، استاندارد سازی وب سایت ها، ارتقاء بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی به عنوان برنامه های اولویت دار مطرح شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیریت درمان استان را به عنوان یک الگو پذیرفته و متولی اصلاح فرآیندهای خدمات درمانی در استان قرار داده است.

دکتر فخر در این جلسه بر تجویز و مصرف بهینه دارو در مراکز درمانی استان نیز تاکید کرد.

شایان ذکر است در این وبینار از احمد ملایی ندیکی، همکار درمانگاه شهربابک، بعنوان رزمنده شاخص استان تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.