×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در مراسمی از فرزندان کارکنان بانک ملی ایران که در کنکور سراسری سال جاری موفق به کسب رتبه های برتر شدند با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران و مسئولان ارشد بانک و اعضای خانواده آنها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به منظور قدردانی از کسب شایستگی و ایجاد انگیزه برای کسب موفقیت های بیشتر ، بانک ملی ایران از ۵۰ نفر از فرزندان کارکنان بانک که رتبه های زیر ۵۰۰ کنکور سال جاری در رشته های مختلف را به خود اختصاص داده بودند و ۳ نفر دیگر از فرزندان کارکنان بانک که در المپیاد حائز مقام و کسب رتبه برتر شدند با اهدای لوح تقدیرشد.

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از این نخبگان، با بیان این که کسب رتبه های برتر کنکور توسط فرزندان همکاران برای خانواده بانک ملی ایران موجب افتخار است، گفت: کسب این افتخار بزرگ بی شک مدیون تلاش های شبانه روزی مادران و پدران و همه اعضای خانواده است.

وی با تاکید بر این که همه تلاش ما باید حمایت از نخبگان باشد، تصریح کرد: بانک ملی ایران در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود و همچنین پاسداشت استعدادهای درخشان و آینده سازان کشور بی شک حمایت از این عزیزان را در دستور کار دارد.

دکتر نجارزاده با بیان این که بانک ملی ایران همواره حامی عموم مردم و بویژه قشر نخبه و علمی جامعه است، گفت: این بانک با ۹۵ سال قدمت و خدمت، بهترین بانکداران کشور را در اختیار دارد و سابقه ای طولانی و پر افتخار در خدمت رسانی به مردم و طرح های زیربنایی کشور را در کارنامه خود ثبت کرده است و اکنون با سال ها تجربه و تخصص توانسته زمینه توسعه کشور را فراهم کند.

وی با بیان این مطلب که این افتخارها توسط تک تک همکاران در طول سال ها و در دوره های مختلف رقم خورده است خطاب به این نخبگان، افزود: تامین مالی برای ساخت سدها، بزرگراه ها، نیروگاه ها، پتروشیمی، پالایشگاهها، طرح های زیربنایی و … حاصل تلاش و دست رنج دیروز والدین شما است که به نتیجه رسیده و امروز نیز به عنوان حامی در کنار شما هستند.

دکتر نجارزاده با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای رشد دانش و علم در کشور گفت: جای بسی خوشحالی و سرافرازی است که تلاش همکاران در بانک ملی ایران موجب تربیت و ثمره چنین جوانانی نخبه شده که آینده ساز کشور هستند.

وی برنامه ریزی را برای رسیدن به هدف و موفقیت موثر دانست و افزود: برای کسب موفقیت برنامه ریزی و داشتن نقشه راه بسیار مهم است که بی شک نتایج تلاش های شما گواهی این موضوع است.

صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، در این مراسم با بیان این که خلق ایده و همچنین تحقیق و پژوهش زمینه رشد علمی را افزایش می دهد در جمع فرزندان نخبه کارکنان بانک ملی ایران گفت: این موفقیت شروع و سرآغاز تلاش ها و فعالیت های بعدی شما است و امیدواریم سال های بعد در مقام و جایگاه های مختلف علمی کشور از تلاش های شما در توسعه علمی و اقتصادی کشور تقدیر شود.

دکتر عزیزنژاد گفت: شما با توکل به خداوند متعال و تلاش بسیار توانسته اید رتبه های برتر کنکور را به دست آورید و این افتخاری بزرگ برای بانک و برای شما شروع مسئولیتی مهم در قبال کشور است.

وی در ادامه این مراسم موفقیت ها و رسیدن به قله های پیشرفت علمی و معنوی را در گرو اتکا به خداوند و اراده قوی دانست.

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در بخش دیگری از این مراسم با بیان این که امروز روز ارج نهادن و ارزش گذاری و تقدیر از مقام علم و دانش است، افزود: با برنامه ریزی از ظرفیت های آموزشی بانک برای رشد دانش و مهارت های علمی این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در قرآن کریم و اکثر روایات و احادیث از ائمه اطهار بارها بر علم آموزی و کسب علم توصیه شده است و براین اساس بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود با حمایت و اجرای اقداماتی توانسته در راستای رشد علمی و پژوهشی کشور قدم های مثبت و موثری بردارد.

کاظمی گفت: من این موفقیت را تبریک عرض می کنم و امیدوارم این نخبگان جوان در آینده به موفقیت های بزرگتری دست یابند و در آینده نیز باعث سربلندی ایران عزیز شوند.

گفتنی است این مراسم به همت اداره کل آموزش و با حمایت ها و همکاری اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.