×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، علی جمشیدی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال و سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

براساس جزئیات این تفاهم نامه، مقرر شد از محل گردش حساب حقوق کارمندان سازمان اموال تملیکی، وام قرض الحسنه و کالا کارت اعطا شود.

با برنامه ریزی صورت گرفته کارکنان سازمان طبق زمانبندی وام قرض الحسنه دریافت خواهند کرد. این اقدام در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اثرات مثبت فردی و اجتماعی اجرایی می شود.

همچنین کالا کارت به منظور خرید کالا و وسایل بادوام از فروشگاه های منتخبی که از سوی بانک اعلام شده در اختیار کارمندان قرار می گیرد.

جمشیدی در حاشیه این مراسم با تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک را نمادی از بانکداری نوین اسلامی در ایران برشمرد و تصریح کرد: روحیه ایثار و همکاری به نام قرض الحسنه یکی از زیر مجموعه های نظام اقتصادی اسلامی به شمار می رود. در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران با نصب العین قرار دادن اصول اقتصاد اسلامی و بانکداری توانسته است گره های بزرگی را از مشکلات اقتصادی جامعه بگشاید که در این رهگذر شایسته تقدیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.