×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعامل با جامعه ی مطالبه گر امروزی، نیازمند روابط عمومی آگاه و پاسخگو است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، خدارحمی در این دیدار با بیان این که روابط عمومی بانک در مسیر خوبی حرکت می کند، اظهار داشت: در دنیای امروز هر شخص یک رسانه است وفضای مجازی دسترسی به حجم بالای اطلاعات و ارتباطات را میسر ساخته، لذا روابط عمومی بایستی از این فرصت طلایی برای داشتن سهم به سزا در عرصه نامحدود فضای مجازی، ارتباط موثر با مخاطبان و شفاف سازی درباره عملکرد بانک بهره گیرد.

وی ضمن سفارش بر ترک قوانین و روش های کهنه ی اطلاع رسانی، افزود: روابط عمومی برای تعامل سازنده با مخاطبان ، نه تنها باید به نقش و جایگاه بانک اشراف داشته باشد و دانش خود را درباره عملکرد بانک به روز نگه دارد، بلکه بایستی با دیدی تحلیلی ، اهمیت خدمات بانک و اخبار مرتبط را با روش های نوین اطلاع رسانی کند .

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.