×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تشکر مهاجم آلمانی از توخل بعد از گل ۳ امتیازی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از دیلی میل، در ادامه دیدارهای هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس،  چلسی با یک گل وستهام را شکست داد. تیمو ورنر، مهاجم آلمانی برای چلسی در نیمه اول گلزنی کرد تا اختلاف این تیم با صدر و تیم‌های بالانشین کم شود.
این مهاجم آلمانی بعد از درخشش در دیدار این هفته گفت: از توماس توخل خیلی تشکر می کنم. برای یک مربی بسیار دشوار است که از مهاجم تیمش که کمتر گل زده است حمایت کند اما او همیشه به من اعتماد می کند، او همیشه به من فرصت می دهد بازی کنم و من سعی می کنم تا آنجا که ممکن است جواب اعتماد او را بدهم.
او در ادامه گفت: هر گل برای مهاجم ها کار را کمی راحت تر می کند. وقتی در اوایل فصل پنج، شش یا هفت گل می زنید، فشار را از روی خود برداشته اید و در ادامه فصل کار را آرام پیش می برید. ولی وقتی در ابتدای فصل گل نمی زنید، شرایط برای شما سخت تر می شود و تمرکز خودتان را از دست می دهید. از کسب برد در این دیدار سخت خیلی خوشحال هستیم چون وستهام در این فصل تیم خوبی بود و در بین تیم های بالانشین حضور دارد. اکنون یک دیدار سخت در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید داریم که خودمان را برای آن آماده می کنیم.
چلسی این هفته در دیداری حساس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار رئال مادرید خواهد رفت.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.