×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در این جلسه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا هم کادر درمانی و هم کارمندان سایر دستگاه ها و ادارات بدون وقفه به هموطنان ارائه خدمت کرده اند ولی در حال حاضر شماری از این عزیزان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی افزود: بایستی برای حفظ سلامت سایر کارکنان و تداوم خدمت رسانی پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به طور کامل اجرا و نظارت های بیشتری صورت پذیرد.

دکتر سهرابی تصریح کرد: حفظ نیروی انسانی به ویژه کادر درمانی که بیش از سایرین در معرض خطر و ابتلا هستند و افزایش تاب آوری مراکز درمانی، از ابتدا مهمترین اولویت بوده است.
محمدرضا بیدهندی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در ادامه این جلسه، گفت: در اجرای امور همیشه تعدادی از بدیهیات که اتفاقا مهم هم هستند، دیده نمی شوند. از اینرو تهیه چک لیست در اجرای صحیح شیوه نامه ها ضروری است.

وی ادامه داد: برای رعایت و نظارت بر پروتکل های بهداشتی در محیط های اداری باید چک لیست تهیه و تدوین شود تا نظارتها به درستی اجرا شود و بتوانیم از کارکنان و مراجعین به واحدهای تابعه در مقابل کرونا حفاظت کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.