×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی در راستای افزایش تعاملات و تشریح و تبیین خدمات و عملکرد سازمان با دکتر فدایی فرماندار شهرستان زرندیه، اعضای شورای شهر، رئیس خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران زرندیه دیدار و گفتگو کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در این دیدار گزارشی از پروژه ساخت درمانگاه زرندیه و برنامه تجهیز و راه اندازی درمانگاه ارائه کرد.
دکتر سهرابی گفت: تمامی اقدامات اخیر سازمان از قبیل به روزرسانی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد، حذف دفترچه های درمانی و راه‌اندازی سامانه نسخه نویسی الکترونیک، توسعه خدمات غیر حضوری با هدف تسهیل دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی باکیفیت در هر نقطه از کشور است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و حمایت های مسئولین و مقامات شهرستان زرندیه افزود: سازمان تامین اجتماعی درمانگاهی با بهترین مصالح و تجهیزات و فضای فیزیکی استاندارد که در شان و منزلت بیمه شدگان عزیز و جامعه کارگری است، بنا کرده است. انتظار داریم شهرداری محوطه سازی پیاده رو و فضای بیرونی درمانگاه را متناسب با این بنا انجام دهد تا همشهریان عزیز از یک فضای مناسب جهت اخذ خدمات درمانی بهره مند شوند.
دکتر سهرابی با اشاره به سطح بندی خدمات ادامه داد: توافقاتی که سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت انجام داده است، ضمن جلوگیری از اتلاف منابع در بخش درمان، موجب بهره مندی بیمه شدگان و هموطنان از خدمات درمانی با کیفیت و مناسب خواهد شد.
در این دیدار فدایی فرماندار زرندیه با تقدیر از سازمان تامین اجتماعی در ساخت درمانگاه و ابراز رضایت از مراحل پروژه گفت: زرندیه با دارا بودن جامعه کارگری ۱۶ هزار نفری در زمینه صنعت، دامپروری و کشاورزی پیشرفت های قابل توجهی داشته است. از اینرو درخواست داریم افتتاح و بهره برداری هر چه سریعتر درمانگاه انجام شود تا مردم از خدمات آن منتفع شوند و به همین جهت آماده همکاری با مدیریت درمان تامین اجتماعی در رفع نواقص و مشکلات احتمالی هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.