×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ترامپ: از شر «اوباماکِر» خلاص شدیم

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دو پیام توئیتری بار دیگر به طرح بهداشت و درمان باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین حمله کرد و به تعریف و تمجدید از اقدامات خود پرداخت.
رئیس جمهور آمریکا درپیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: من برای یادآوری اهداف تاریخی توانستم از شر صلاحیت انفرادی – منفورترین و گرانترین بخش اوباماکِر خلاص شوم. شما دیگر مجبور نیستید پول کلانی را بابت این امتیاز بدهید. اوباماکر آنطور که می‌شناختیم پایان یافت. متشکرم.
او سپس در پیام دیگری به شفاف سازی هزینه‌های درمان در دولت خود پرداخت و نوشت: شفافیت در قیمت درمان یکی از بزرگترین و مهمترین کار‌هایی است که برای شهروندان آمریکایی انجام می‌شود. برخلاف مخالفت‌های شدید و عجیب و غریب متمادی، این اقدام از اول ژانویه اعمال شد. کیفرخواست نهایی هفته گذشته مورد قبول قرار گرفت. همگی از پول بیشتری که خواهید داشت، لذت ببرید.
لایحه مراقبت مقرون به صرفه یا اوباماکِر از قوانین فدرال آمریکاست که از مهمترین مقررات پیاده شده در خصوص نظام بهداشتی این کشور به شمار می‌رود.
طرح بیمه درمانی اوباماکر را که در سال ۲۰۱۰ تصویب شد، بررسی می‌کند؛ قانونی که جمهوریخواهان هرگز از انتقاد از آن در صحنه سیاسی و دستگاه قضایی دست برنداشتند و آن را به چالش کشیدند. تصمیم‌گیری درباره این طرح که قرار است در سال ۲۰۲۱ انجام شود، به احتمال زیاد بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی را از پوشش بیمه درمانی محروم می‌کند؛ آن هم زمانی که شیوع ویروس همه گیر کووید-۱۹ در این کشور بیداد می‌کند.
انتهای پیام/

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.