×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر عامل بانک ملی ایران در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان به همراه اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و دیگر مدیران ارشد و مسئولان بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان، از عملکرد واحدهای صف و ستاد قدردانی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش دکتر نجارزاده مدیر عامل بانک، مدیریت دارایی و بدهی، گسترش ارائه خدمات غیرحضوری مطلوب و شایسته به مشتریان را یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک برشمرد.

نجارزاده ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مطلوب و مؤثر تمامی واحدها که در پیشبرد اهداف بانک طی امسال نقش آفرینی کردند، با اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های بانک ملی ایران برای سال آینده را تبیین کرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با برشمردن این نکته که کارکنان این بانک با نزدیک به یک قرن تلاش توانسته‌اند تصویری شایسته از بانکداری مطلوب به جا بگذارند، گفت: با تلاش‌های مدیران ارشد بانک و استفاده از ظرفیت‌های قانونی امسال با جذب نیروهای تازه نفس، تحول خوبی در شعب به منظور کاهش کسری کادر رخ خواهد داد.

دکتر نجارزاده در این همایش ایجاد تحول بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در صنعت بانکداری نوین باید به موضوعات فناوری جدید فکر کرد و برای آن راه حل داشت تا بتوان همسو با صنعت بانکداری نوین در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کرد.

وی در ادامه به توسعه تکنولوژی، راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های نوین در بانک اشاره کرد و گفت: به‌کارگیری سامانه‌های نوین در بانک ضمن افزایش جذب منابع و ارتقای خدمات‌رسانی به مشتریان، مشکل کسری کادر در شعب را نیز حل خواهد کرد.

مدیر عامل بانک ملی ضمن تأکید بر کارِ گروهی و تلاش همه جانبه کارکنان در سال جاری گفت: با همدلی، انسجام، همکاری و تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در تمامی ارکان بانک سال گذشته موفقیت حاصل شده است و امسال بنا داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌ خواه همانند گذشته در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم و به اهداف عالیه بانک دست یابیم.

وی در ادامه مدیریت دارایی و بدهی و انضباط مالی در شعب بانک را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این استان با توجه به ظرفیت های موجود باید شعبه محور باشد تا بتواند با توسعه شعب در راستای توسعه استان، جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهینه گام های استواری بردارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران از کارمزد صفر درصد طرح مهربانی، در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: درصدد افزایش تفویض بیشتر اختیارات به رؤسای شعب در سراسر کشور هستیم.

نجارزاده در ادامه به طرح پذیرنده ملی به عنوان یکی از طرح های موفق برای جذب منابع در بانک اشاره کرده و گفت: این طرح با تلاش های شما موجب موفقیت بانک خواهد شد.

وی در ادامه این همایش ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، در مورد موضوعات و سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان استان به تبادل نظر و گفت‌وگو با آنها پرداخت و رهنمودهای لازم در این زمینه را ارائه کرد.

دکتر نجارزاده در ادامه سخنان خود بر طراحی محصول متناسب با ظرفیت های هر استان، افزایش خدمات رفاهی، بهبود معیشت همکاران و توسعه سامانه‌های بانک تأکید کرد.

دکتر نجارزاده در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مهمترین دارایی بانک را نیروی انسانی آن دانست و افزود: موضوع ترفیعات و انتصابات در بانک نیز بر اساس شایستگی و کارنامه عملکرد همکاران دنبال می شود.

در ادامه این همایش نیز کارگروهی با حضور حسن مونسان عضو هیأت مدیره و معاون‌ امور شعب، محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول، محمدنور آزادی معاون بانکداری جامع، حسن کاظمی معاون منابع انسانی، عباس پیروزی سرپرست معاونت اعتباری، احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه دو کشور و احمد علیخانی رئیس اداره کل عملیات بانکی برگزار شد که در این کارگروه مدیران ارشد بانک به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانکی و صف و ستاد پرداختند و ضمن پاسخگویی به سؤالات حاضران، راهکارهای لازم را نیز در این خصوص ارائه نمودند.

در این کارگروه بر انضباط مالی، کاهش مطالبات، مدیریت و جذب منابع، افزایش سهم بازار، تقویت برنامه ریزی، حمایت گری، گسترش نظام پیشنهادات، وصول مطالبات، ارائه ابزارهای تعهدی و لزوم داشتن محصولات برتر تأکید شد.

در بخش دیگری از این همایش شاخص های عملکردی اداره امور شعب این استان از سوی همکاران اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد بخش های مختلف استان توسط عباسعلی کیخوایی رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز ارائه گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.