×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در دیدار با مسئول امور ایثارگران بانک و تنی چند از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس شاغل و بازنشسته بانک، از مقام شامخ آنان تجلیل کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این دیدار که روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، دکتر شیری تبیین مقام شامخ جانبازان و جایگاه آنان در خلق ارزشهای ایثار و فداکاری را ضرورتی تاریخی، ملی و مذهبی و مهم ذکر کرد.
دکتر شیری افزود، جانبازان از سرمایه های ارزشمند کشور هستند که در محیط کار به عنوان الگوی نسل جدید برای ایثار، وفاداری و فداکاری ها خستگی ناپذیر باید باشد.
در ادامه دیدار تعدادی از حاضران در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
مدیر عامل بانک در ادامه صحبت های همکاران جلسه تصریح کرد، سرمایه انسانی عامل تمایز سازمانها و نهادها و تشکل های متفاوت است و صیانت از این سرمایه وظیفه اصلی همه مدیران و بخش های مختلف بانک است.
وی در ادامه افزود، انسجام و یکپارچگی سازمان یک ارزش و دارایی نامشهود و غیر قابل ارزش گذاری است و همه اعضای بانک باید برای حفظ این دارایی به سهم خود تلاش نمایند.
دکتر شیری در خصوص توجه به معیشت همکاران گفت، مهمترین دغدغه راس سازمان معیشت همکاران است که برخی از تلاشهای ماه های گذشته نتیجه بخش بوده و به زودی اعلام می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.