×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مهندس سید مجید هدایت طی مراسمی از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور قدردانی و تجلیل کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مس پرس، به پاس حضور عفیفانه و درخشش دختران مسلمان ایرانی و نقش آفرینی فرهنگی و ورزشی در عرصه بین المللی و مسابقات سال جاری مهندس هدایت عصر روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه از ۳ تن از بانوان ورزشکار و محجبه تقدیر کرد.

سلما همتیان، مقام نخست در رشته شطرنج مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی، نازنین فاطمه عیدیان، رتبه اول در رشته دوومیدانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت و سیده الهام حسینی مقام نخست در رشته وزنه برداری مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در بحرین، در این دیدار از سوی رئیس هیئت مدیره شرکت مس مورد تقدیر قرار گرفتند.
شایان ذکر است نازنین فاطمه عیدیان که نخستین مدال تاریخ دوومیدانی دختران ایران در رقابت های آسیایی را کسب کرد. همچنین سیده الهام حسینی نیز موفق شد عنوان اولین مدال آور وزنه برداری دختران ایران در مسابقات بین المللی را بدست آورد.
در این مراسم مهندس سید مجید هدایت با اهدای لوح تقدیر و جوایز از بانوان محجبه ورزشکار که توانستند به جهانیان نشان دهند حجاب محدودیتی برای ورزش کردن و حضور در میادین بین المللی به شمار نمی رود، تقدیر کرد.
در این جلسه، بانوان ورزشکار ضمن تشکر از توجه و اهتمام شرکت ملی مس به مقوله ورزش بانوان، خواستار حمایت بیشتر سایر مسولان و سازمان ها شدند تا بتوانند با کمک خداوند متعال و برخورداری از شرایط و امکانات مناسب در میادین ورزشی و بین‌المللی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.
در ادامه این جلسه سلما همتیان، سیده الهام حسینی و نازنین فاطمه عیدیان به ترتیب تحت پوشش و حمایت‌های باشگاه مس سونگون، باشگاه مس رفسنجان و باشگاه مس کرمان قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.